"סוויפטית ענקית נעדרת": ישראל מבקשת סיוע מטיילור סוויפט

בחשבון המדיה החברתית הרשמי של מדינת ישראל פורסם פוסט באנגלית שהופנה לזמרת המצליחה ביותר בעולם כיום, על מנת לעורר מודעות בינלאומית להיעדרותה של חיילת ישראלית ומעריצה גדולה שלה, בשאיפה אף לגייס את סוויפט עצמה למאמצי החזרתה • כל הפרטים

טיילור סוויפט . צילום: AP

רוני אשל, צעירה ישראלית בת 19, היא "סוויפטית" - הכינוי למעריצות הגדולות והנאמנות ביותר של טיילור סוויפט (שכידוע, המאבטח הישראלי שלה נמצא בימים אלה במילואים בארץ). אולם מאז 7 באוקטובר הארור, רוני היא גם אחת מהנעדרות והנעדרים שטרם ידוע מה עלה בגורלן ובגורלם לאחר מתקפת הטרור של חמאס. בצעד נדיר ומרגש, פרסם חשבון ה-X (לשעבר טוויטר) הרשמי של מדינת ישראל פוסט באנגלית שהופנה לסוויפט, הזמרת המצליחה והפופולרית בעולם כיום, על מנת לעורר מודעות בינלאומית להיעדרותה של אשל, ובשאיפה אף לגייס את סוויפט עצמה למאמצי החזרתה.

"טיילור סוויפט: The Eras Tour", צילום: יחסי ציבור

בפוסט, שצבר בימים האחרונים 4.7 מיליון צפיות, נכתב: "אנחנו משחררים את זה לעולם בתקווה שזה יגיע ל-@taylorswift13 (חשבון ה-X הפרטי של סוויפט, שנהנה מקרוב ל-95 מיליון עוקבים – ד"פ).

"רוני אשל, סוויפטית ענקית, נעדרת מאז טבח 7 באוקטובר. משפחתה של רוני תעריך את זה מאוד אם טיילור תשתמש בפלטפורמה שלה לקרוא לחזרתה של רוני.

טיילור סוויפט, צילום: AP

"בעת שסוויפטיז ברחבי העולם צופים בסרט 'Taylor Swift: The Eras Tour' (הסרט החדש שמתעד את סיבוב ההופעות האחרון של סוויפט, ונחשב לסרט ההופעה המצליח בכל הזמנים), ונהנים מהגרסה החדשה של האלבום '1989', רוני אשל, סוויפטית בת 19, עדיין נעדרת. הפעם האחרונה שמשפחתה שמעה ממנה הייתה בבוקר 7 באוקטובר. ללא מורא (אזכור לאלבום של טיילור בשם "Fearless"), מאות סוויפטיות מתאחדות כדי לעורר מודעות לרוני על ידי יצירת צמידי חברות עם שמה, בתקווה שהיא תחזור ותהיה כאן (אזכור לשיר "Come Back… Be Here"), ושכל החטופים ישובו הביתה".

חשבון ה-X של ישראל גם שיתף מידע על מיזם הצמידים של הסוויפטיות הישראליות, שאותם הן עונדות בימים אלה להקרנות הסרט ברחבי הארץ.

יצוין כי בניגוד לאמנים רבים אחרים, טיילור סוויפט טרם התייחסה כלל למתקפת הטרור ולמלחמה בעזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר