בהלה: טיילור סוויפט נחנקה באמצע הופעה

הזמרת המצליחה חוותה אירוע לא נעים במהלך הופעתה שלה עצמה, כשלא הצליחה לשיר עקב השתנקות • מה גרם לתקרית הבלתי צפויה? לא מה שאתם חושבים

טיילור סוויפט בהופעה. צילום: איי.פי.

יש מדביר בקהל? בין מאות אלפי המעריצים שגדשו את ההופעה של טיילור סוויפט בשיקגו ביום ראשון, היה גם אורח מעופף שלא הוזמן וגרם לסוויפט להיחנק.

טיילור סוויפט, צילום: AFP

זה אולי נשמע לכם מלחיץ, וזה אכן כנראה היה מוציא מריכוז כל אדם רגיל. אך סוויפט, שנמצאת בעיצומו של מסע ההופעות הסופר מצליח שלה Eras, לא התרגשה, כשרגע לפני שעמדה לבצע את אחד הנאמברים, החלה להשתנק כאשר חרק נכנס לה לפה והיא בלעה אותו.

בעוד הצופים בקהל השתתקו בבהלה כשסוויפט סובבה פתאום את גבה אליהם והחלה להשתעל, היא דווקא מיהרה להתבדח על העניין ושיתפה מיד במתרחש: "בלעתי חרק. אני כל כך מצטערת.

"אני בסדר גמור. זה טיפשי כל כך", אמרה, ואז הסתובבה חזרה לקהל, שכבר הגיב בשלב הזה בצחקוקים של הקלה, וסיכמה בהלצה: "זה היה טעים. יש סיכוי שאף אחד לא ראה את מה שקרה?".

סוויפט המשיכה "לזרום" עם התקלה הבלתי צפויה ועדכנה שוב את הקהל שהכל בסדר. "אני אשתדל לא לחזור על זה הרבה אבל אני לא יכולה להתחייב", התבדחה שוב בסרטון שתיעד אחד המעריצים והפך כמובן לוויראלי במהירות עם עשרות שיתופים וצפיות.

טיילור סוויפט, צילום: AP

"זה יקרה שוב הערב כי יש פה מלא חרקים באולם. אלפים", אמרה סוויפט, וכמו מקצוענית אמיתית, המשיכה בהופעה וזכתה לתשואות רמות ממאות אלפי המעריצים שלה בקהל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר