הארי סטיילס חושף: "בעבר התביישתי בחיי הסקס שלי"

בראיון חדש, הזמר בן ה-28 דיבר בפתיחות על חיי המין שלו ועל העובדה כי בצעירותו הרגיש נבוך משאלות שהופנו אליו בנושא • אך כיום, הוא שמח לשתף שהוא במקום אחר • "אני רווק וכן, אני עושה סקס", סיפר

הארי סטיילס, צילום: AP

רובנו נוטים לחשוב שהארי סטיילס בורך בחיים די מושלמים. זה גם נכון, למען האמת, בהתחשב בעובדה שהוא רק בן 28 וכבר מתחזק קריירה מצליחה, לצד היותו לאחד האנשים היפים והנכונים בעולם כרגע. אבל גם לו, מסתבר, מי חשב, יש בעיות - והוא חשף אותן לאחרונה בראיון למגזין "Better Homes and Gardens", בו דיבר על בעיות אהבה, דייטינג ואינטימיות שחווה בשנותיו כזמר שזכה לתהילה בגיל צעיר ואשר נאלץ להתבגר לאור הזרקורים.

כזכור, סטיילס התגלה במסגרת התכנית "אקס פקטור" כשהיה בן 16 בלבד, והיה עדיין בן טיפש-עשרה כאשר נאלץ לענות על שאלות מביכות מצד עיתונאים אודות חיי האהבה שלו והנשים עמן שכב. בראיון חשף האמן הבריטי כי הוא וחברי להקתו לשעבר, וואן דיירקשן, היו צריכים לחתום על "סעיפי ניקיון" בחוזים שלהם, בהם התחייבו לשדר תדמית נקייה וממורקת, אחרת חוזיהם היו מתבטלים. היה זה רק כאשר החל את קריירת הסולו שלו, סיפר, שהרגיש חופשי מספיק להתנהל ללא חשש לפגיעה במוזיקה שלו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by @harrystyles

"במשך תקופה ארוכה זה הרגיש שחיי המין שלי היו הדבר היחיד שהיה שלי", אמר סטיילס. "הרגשתי בושה לגבי זה. התביישתי מעצם הרעיון שאנשים ידעו שקיימתי יחסי מין ועם מי. בזמנו, עדיין היה את העניין הזה שאנשים הלכו לספר עם מי התנשקת. לנסות להבין על מי אני יכול לסמוך היה מאוד מלחיץ עבורי". בסופו של דבר, הוא מספר, הוא מצא את עצמו במקום בו היה צריך לחקור ולהבין עם עצמו מדוע הוא חש נבוך מהנושא. "חשבתי לעצמי 'אני בן 26 ורווק וכן, אני עושה סקס'", סיפר. עוד אמר כי המחשבה שהוא צריך להסביר לאנשים את העדפותיו המיניות (כזכור, סטיילס זכה לביקורת מצד רבים על החלטתו להצטלם למגזין "ווג" כשהוא לובש שמלות) היא "מיושנת", אך אמר כי הוא "מאוד פתוח לגבי הנושא" עם חבריו.

"זה שלי", אמר. "אנחנו צריכים לחתור למקום של קבלה של כולם וליותר פתיחות ולכזה שבו זה לא משנה. לא צריך לשים תוויות על אנשים, אין צורך להסביר איזה מהסעיפים אתה ממלא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר