הקמפיין המתוק של סטטיק ובן-אל

צמד המוזיקאים המצליח ייכנס לנעליהם של בר רפאלי, סנדי בר, אקי אבני ומלי לוי • בשבוע הבא יצולם הקמפיין הראשון למותג המוכר • פרסום ראשון

צילום: אורן בן חקון // בן-אל תבורי וסטטיק

פרסום ראשון: המותג מילקי, מותג המעדנים הנמכר בישראל, ישיק בקרוב קמפיין חדש שיובילו הצמד המוזיקלי המצליח סטטיק ובן-אל.

ל"ישראל היום" נודע כי בשבוע הבא יצולם במרכז הארץ הקמפיין הראשון למותג בהובלתו של הצמד ובהשתתפות עשרות רקדנים. מלבד הקמפיין הטלוויזיוני שיצולם, במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים ישוחררו גם קליפ ושיר חדש של הצמד שתוכנם נשמר בסודיות. השיר נכתב על ידי סטטיק והמפיק המוזיקלי של הצמד ג'ורדי (ירדן פלג). את הקליפ יביים שחר סגל, שנחשב לאחד מבמאי הפרסומות המובילים בישראל, בהובלתו של משרד הפרסום המלווה את שטראוס ישראל, באומן בר ריבנאי.

האם "MKR המטבח המנצח" השתפרה?

בשטראוס אישרו את הפרטים והסבירו כי ״בדומה לצד הזמרים, גם מילקי הוא אחד המותגים המובילים והאהובים בישראל והוא נהייה כזה בזכות שילוב של פשטות לצד חדשנות״.

עוד הישג לאוסף. סטטיק ובן-אל תבורי // צילום: משה נחומוביץ'
עוד הישג לאוסף. סטטיק ובן-אל תבורי // צילום: משה נחומוביץ'

סטטיק ובן-אל נחשבים לצמד המוזיקלי המצליח בישראל. בתקופה האחרונה הם גם משתלבים בזירה האמריקאית ואף תכננו סיבוב הופעות עם פיטבול, אך הכל נדחה בגלל הקורונה. בקרוב הם יצטלמו כשופטים בריאליטי ״זמר במסכה״ של קשת ובשבוע שעבר הם הוציאו את שיר הגאווה יחד עם נסרין שיש לו כבר כמעט 4 מיליון צפיות.  

הקמפיינים של המעדן נחשבים למדוברים ומסוקרים במיוחד. בעבר הובילו את הקמפיינים בר רפאלי, סנדי בר, מלי לוי ועוד. בשנים האחרונות השפה התקשורתית של מילקי לוותה בקמפיינים אותם הוביל הבמאי והיוצר רועי כפרי, אשר ליווה את המותג גם בחגיגות ה-40 שלו בשנה שעברה. מעניין יהיה לראות את שיתוף הפעולה בין הצדדים שיעלה כבר בקיץ הנוכחי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר