"אלוהים ישמור מה עושים להם עכשיו": קרן פלס על החטופים אחרי חיסול הנייה

הזמרת והיוצרת שנמצאת בימים אלה בחו"ל, שיתפה על חוסר היכולת שלה להתנתק מהחדשות בארץ • בזמן שמדינה שלמה הריעה וצהלה בעקבות חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, היא דיברה על חששותיה לשלומם של החטופים

לאחר חיסול הנייה: קרן פלס דואגת לחטופים

קרן פלס ביקשה אמש (רביעי) בשעת לילה מאוחרת למדי להציג זווית קצת אחרת מזו שהשתלטה על הרשת החברתית ושמחה על חיסולו של מנהיג הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה. היא פתחה את המצלמה והביעה דאגה רבה לחטופים שעדיין מוחזקים ברצועה, כשניסתה לדמיין את ההתנהגות של שוביהם לאור ההתפתחויות הביטחוניות.

"אז אני לא בארץ. נסענו כל המשפחה הגרעינית הקטנה. אני תכף חוזרת", עדכנה פלס. "פשוט במקום להיות בחופש, כל הזמן החדשות. אי אפשר לברוח מהן. אני רואה אנשים ואני אומרת 'וואו'. יש לנו חטופים חטופות. כאילו החיסולים, ומה איתם בתוך כל זה? מה איתם? מה עם רומי (גונן) למשל?", שאלה. על גבי קטע הווידאו הוסיפה בכתב: "אני חושבת עלייך, רומי, ועל כל החטופים שאלוהים ישמור מה עושים לכם עכשיו. חייבים בתוך כל השחמט הזה גם מהלך שמחזיר אתכם הביתה. פליז, מהר".

קרן פלס, צילום: ענת אלטמן

בסטורי נוסף פלס קיוותה כי החיסולים האחרונים יקדמו עסקה, אך באותה נשימה הביעה דאגה וחשש לשלומם בעקבות הפעולות. "החיילים שלנו, באמת יש לנו את האנשים הכי טובים שיש ואני רק מתפללת שמי שיושב שם בלוח השחמט - יש גם איזה מהלך שזה קשור לזה (החזרת החטופים; י"ד) והוא קורה עכשיו כי אני מה זה דואגת להם. אין מילים יותר. צריך לנשום. אין לנו ארץ אחרת, אנחנו אוהבים את הארץ שלנו, וזו תקופה ממש מזעזעת - ובראש שלי כל הזמן אחיות שלי שפשוט שוכבות, יושבות שם ולא יודעת מה הם עושים להן. פליז שיחזרו. תהיו חזקים ואני אהיה חזקה", הבטיחה.

קרן פלס, צילום: קוקו

גם על גבי הסטורי האחרון פלס צירפה מילים כתובות. היא ערכה השוואה בין המצב של אזרחי ישראל שחוששים מתגובות של איראן וחיזבאללה, למצב החטופים. "כמה שמפחיד אצלנו, להם מפחיד יותר. זאת המשוואה תמיד. המצב בארץ קשה, ופי מיליון קשה במנהרות. אפילו אין להם את מי לחבק או את האופציה לצלם וידאו לסטורי. לשתף מישהו. תהיו חזקים ונהיה חזקים. אנחנו חזקים, ורק שיחזרו כבר, שנחזור כולנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר