אפרת גוש והראל סקעת. צילום: קוקו, דניאל סיני שבדרון

אפרת גוש נגד הראל סקעת שפרגן לנתניהו: "חבורת הזבל בהנהגתו ניסתה לגנוב לנו את המדינה"

נאומו של ראש הממשלה בוושינגטון אמש הצליח לזכות אותו בלא מעט תשואות מצד חברי הקונגרס • מי שהצטרף לקהל אוהדיו היה הזמר הראל סקעת שכתב פוסט מפרגן • הבוקר הזמרת אפרת גוש יצאה נגד דבריו כשהזכירה את טבח 7 באוקטובר ואת הרפורמה המשפטית שקדמה לו

[object Object]

אתמול (רביעי) נדמה היה שלרגע אחד קטן הצליח בנימין נתניהו לאחד את העם כולו בנאום שנשא אל מול חברי הקונגרס האמריקאי. הזמר הראל סקעת התרשם גם הוא מהשירות ההסברתי של ראש הממשלה, וכתב מילים בשבחו. מי שפחות התחברה לטקסט המפרגן של סקעת הייתה הזמרת אפרת גוש שהביעה הבוקר (חמישי) דעה שונה לחלוטין והתנגדה בתוקף לרוח שבה נכתבו דבריו.

הראל סקעת (ארכיון), צילום: יוסי זליגר

"הצלחתו - הצלחתנו", כתב סקעת גם בסטורי וגם בפוסט שהקדיש לנושא. "אין מה לומר. נאום מדהים והיסטורי. הסברה עמוקה וחכמה. דיבור ישיר ולא מתנצל, מול כל העולם. זה נתניהו שהצבעתי לו לא פעם בחיי. בלי טיפת ציניות, מתגעגע לימים של לסמוך עליך בעיניים עצומות. אני מקווה שהנאום היפה הזה לקול תשואות נותן לכולנו רגע של גאווה ואחדות. לתומכים ולמתנגדים. אחדות לאלה שבעד מדינת ישראל. מר נתניהו, תחזיר את החטופים הביתה, במהרה. ההגה בידיים שלך, ואין נהג כמוך".

אפרת גוש, צילום: אדווה דרור

סעקת זכה הבוקר כאמור לביקורת על דבריו האוהדים כלפי ראש הממשלה מצד הזמרת אפרת גוש, שעל רקע דבריו כתבה: "תגיד הראל סקעת, אתה אמיתי? נתניהו הצליח לחבר כמה משפטים ברצף ועכשיו הוא חזר להיות מנהיג כל יכול?! מה עם המחדל הכי גדול בהיסטוריה של מדינת ישראל שקרה בזמן כהונתו?", שאלה. "מה עם החטופים בעזה שבאשמתו מסיימים שם את חייהם בייסורים קשים וחוזרים בארונות?". 

הסטורי של אפשר גוש, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בהמשך הזכירה את ימי המחאה על הרפורמה המשפטית. "מה עם התקופה שקדמה לכל זה והניסיונות של ראש הממשלה ושל שאר חבורת הזבל בראשותו לגנוב לנו את המדינה וליצור קרע בעם שלא היה כמותו? בלי טיפה של ציניות, מתגעגעת לימים שבממשלה ישבו אנשים שהייתה להם איזושהי יכולת לנהל מדינה! הכישלון שלו הוא הכישלון של כולנו!", חתמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו