"פסק זמן": אסי עזר ואלברט אסקולה מתנתקים

מנחה הטלוויזיה ובעלו האדריכל החליטו לקחת הפסקה מהכל ולהקדיש זמן איכות לעצמם בחו"ל • מה בכל זאת הצליח להוציא את עזר משלוותו למרות האווירה הפסטורלית?

אסי עזר ואלברט אסקולה. צילום: אינסטגרם

מעט יותר משלושה חודשים אחרי לידת בנם השני אריאל, אח לבתם הבכורה אלכס, אסי עזר ואלברט אסקולה החליטו שוב לצאת ולהתרענן בחופשה זוגית, הפעם עם חברות טובות. עזר ואסקולה תיעדו אמש (שני) בחשבונותיהם באינסטגרם את הדרך אל היעד החלומי האי איביזה שבספרד, ולא שכחו בין לבין גם להרעיף אהבה אחד על השני בשלל תמונות פוטוגניות.

את הבוקר פתח עזר בסרטון קצר ומתוק של בנו אריאל, בזמן שזה ישן במיטתו. "בוכה בחלום. יש מתוק כזה?", שאל בהתרגשות. בסטורי הבא עזר כבר תיעד את אלברט קורא ספר בזמן הטיסה ליעד הנחשק תחת הכותרת "בדרכנו". לאחר מכן הנציח את אלברט פוסע לעבר חוף הים. "מתחילים", הכריז. ואם תהיתם היכן הרומנטיקה, אז תדעו שגם תמונה של עזר ואסקולה מחובקים הייתה שם ברצף הצילומים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

גם במהלך הבילוי ביעד האקזוטי, עזר לא הצליח להתנתק לגמרי מהעניינים שעל סדר היום בארץ. על רקע פרסום מכתב רבנים מהציונות הדתית שהביעו התנגדות לעסקת החטופים כתב: "אפס ערבות הדדית. פשוט מביש. אנשים בלי מצפון. מבקשים להמשיך ולהפקיר את הנשמות האלה שנרקבות שם. רק היום התבשרנו על עוד שניים שנרצחו בשבי! עוד חיים שיכולנו להציל. חיילים שלנו מוכנים להיכנס פנימה, לסכן את חייהם כדי לשחרר חטופים והחתומים על המסמך הזה לא. בושה".

עזר הגדיל לעשות וגם העלה פוסט מתוך החופשה עם אלברט, שאליו צירף שבע תמונות פוטוגניות של השניים שכללו רגעים זוגיים שלהם יחד, וגם תיעוד של חבריהם והנוף המדהים.

הסטורי של אלברט אסקולה, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

גם אסקולה לא ויתר על הנצחת הרגעים היפים עם בעלו, ועל רקע אחת התמונה של השניים על סירה בדרך ליעדם כתב: "פסק זמן איתך", והוסיף אימוג'י של לב אדום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר