"האם תתנצרי בשביל נייט?": ליה נגה עונה על שאלה קשה

כוכבת הרשת, שנמצאת בזוגיות מתוקשרת עם נת'ניאל בוזוליק, כוכב "יומני הערפד" האוסטרלי ותומך ישראל מובהק, נשאלה על ידי עוקביה על התוכניות לעתיד ועל הגישור על הרקע התרבותי ממנו כל אחד מבני הזוג מגיע • מה היה לה לומר בנושא?

נת'ניאל בוזוליק וליה נגה. צילום: ללא קרדיט

כוכבת הרשת ליה נוגה נמצאת בזוגיות צמודה ואוהבת עם כוכב "יומני הערפד" ו"המקוריים" השחקן האוסטרלי נת'ניאל (נייט) בוזוליק מזה כשמונה חודשים, במסגרתה השניים חלקו דירה בת"א וכעת עברו למספר חודשים לביתו של נייט בג'ורג'יה. בוזוליק בן ה-40 הוא נוצרי אדוק אוהד ישראל, המרבה לשתף את מיליוני עוקביו בתכנים מתוך הברית החדשה, וסוגיית הדת ביחסיו עם ליה שבה ועולה לא פעם בשאלות ותשובות או בתגובות הגולשים לתכנים שהשניים משתפים. בסוף השבוע האחרון, ליה נשאלה באופן ישיר אם תהיה מוכנה להתנצר עבור נייט במידה ויינשאו, ותשובתה הייתה ברורה ונחרצת.

נת'ניאל בוזוליק, צילום: ניר פקין

"האם את מתכננת להתגייר למען נייט?", נשאלה ליה (כשהגולשת כמובן התבלבלה והתכוונה לשאול אם תתנצר, שכן כיהודייה היא אינה יכולה להתגייר). "האם הוא יתחתן איתך בעודך יהודייה?". "כיף לראות סוף סוף גם שאלה מהצד השני ולא רק אם הוא יהיה מוכן להתגייר בשבילי", הודתה ליה (21) לפני שהבהירה: "לא. אני בחיים לא אתנצר. אני אוהבת מאוד את היהדות ואני רוצה לגדל ילדים יהודים", כתבה והמשיכה: "מאותה הסיבה שאני לא אוותר על האמונה שלי, גם נייט לא יוותר על שלו.

הסטורי של ליה נגה, אינסטגרם,

"אין סיבה שמישהו מאיתנו יוותר על הדת שלו. לי מה שחשוב זה שיהיו לי ילדים יהודים ובית מסורתי, והחלום של נייט זו אישה יהודייה וילדים יהודים, אז זה מסתדר לנו מדהים. חוץ מזה שהאמונות שלנו מאוד דומות, אז זה מסתדר".

בוזוליק וליה נגה, צילום: ללא קרדיט

לאחרונה ליה גם הטילה פצצה, כשחשפה שמלבד הרצון המשותף לשמור שבת יחד בעתיד, היא ונייט החליטו "לשמור על עצמם לחתונה". "אנחנו שומרים את עצמנו לחתונה ולא מקיימים יחסים", שיתפה בפרט אינטימי בזוגיות של השניים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר