דורין אטיאס נגד אייל גולן: "איפה טעינו שהוא ממלא קיסריות?"

הסטייליסטית ומגישת הטלוויזיה סיפרה לגולשים ברשת על הנושאים הבוערים שבהם תעסוק בקרוב בפודקאסט שלה, ביניהם סערת אייל גולן • "יש לי רצון להסביר למה זה לא בסדר"

"טעינו כחברה": דורין אטיאס יוצאת נגד אייל גולן

דורין אטיאס קמה הבוקר (חמישי) במצב רוח מרומם במיוחד. בסדרת סטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, היא התקשתה להסתיר את חיוכה מאוזן לאוזן, וביקשה לעדכן את עוקביה בפודקאסט חדש שהיא עתידה לצלם בקרוב. אטיאס הבטיחה כי באותו פודקאסט היא תעסוק בסערת אייל גולן, שהתבטא באופן קשה נגד אדם בקהל שהשליך לעברו בקבוק מים וכינה אותו כזכור "קוקסינל" ו-"ילדה עם קוקיות". נדמה שהיא התקשתה להתאפק עד הצילומים, וכבר בסטורי הביעה את דעתה הנחרצת בעניין.

"אני בדרך לרמת הגולן לפגוש את בובי ודניאל ואנחנו הולכים להקליט פרק של 'אש'", עדכנה אטיאס בפתח דבריה. "אז מה הולך להיות בהקלטה הזאת? יש כמה נושאים שחם לי לדבר עליהם. אלף: לדבר על האירוע שקרה השבוע עם אייל גולן", אמרה.

אייל גולן בבלומפילד (ארכיון), צילום: השימוש בתמונות לפי סעיף 27א

בהמשך דבריה, אטיאס שיתפה כי היא עתידה גם להתייחס ככל הנראה לדברים שאמר רן דנקר במהלך שידור בתוכנית הרדיו של מאיה בצלאל וקותי סבג, שבמהלכם צידד בגולן. "לאו דווקא על מה שהוא (גולן) אמר כי מה שהוא אמר ברור", הוסיפה אטיאס. "אלא על אחת התגובות שהוא קיבל מחבר קרוב שלי", הסבירה. "הופתעתי! הופתעתי שהוא אומר את זה, ויש לי רצון להסביר לו למה זה לא בסדר ואיפה אנחנו כחברה טעינו בזה שאנחנו עדיין ממלאים את הקיסריות שלו. אתם ממלאים, אני לא ממלאה. וזה שעדיין יש אנשים שחושבים 'וואלה, מה הוא אמר כבר'".

לאחר מכן הבטיחה אטיאס כי תדון גם בנושאים אחרים כמו האיזון ההורמונלי שאליו הגיעה והדייט שקיימה עם שליח הדגים. לבסוף חתמה בברכה, לא לפני שהזכירה את ראש הממשלה נתניהו. "אני שרופה עליכם, סופ"ש נעים. נתראה בהפגנה במוצאי שבת, ברור. עד שביבי יילך הביתה ועד שדברים טובים יקרו ואנשים טובים יחזרו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר