אוהד בוזגלו: "הרבה בנות שאני מכיר מאובחנות בהפרעה נפשית"

כוכב "הבוזגלוס" סיפר לעוקביו כיצד סייע לחברתו הטובה להתמודד עם הנטיות האובדניות שמהן היא סובלת • "סיפור מטורף", התלהב

אוהד בוזגלו. צילום: ארכיון פרטי

אוהד בוזגלו פרסם אמש (ראשון) בחשבונו באינסטגרם קטע וידאו שבו שיתף ברעיון שעלה בראשו כיצד לסייע לחברתו הטובה להתמודד טוב יותר עם הדיכאון שממנו היא סובלת, שמוביל אותה לא פעם גם למחשבות אובדניות.

אוהד בוזגלו, צילום: ארכיון פרטי

"רציתי לשתף אתכם בסיפור מטורף שקרה לי לאחרונה", אמר בוזגלו. "לי יש חברה טובה מאוד בשם נועה שיש לה הפרעת נפש מוגדרת: הפרעת אישיות גבולית. הרבה בנות שאני מכיר מאובחנות בהפרעה כזו או אחרת, סוגים של מאניה דיפרסיה. אני רוצה לספר לכם סיפור שקרה לי עם נועה.

"אנחנו חברים מאוד טובים, אנחנו יוצאים המון, כיף של חברות, אבל מה, נועה מוגדרת בהפרעת אישיות גבולית, הפרעת נפש לא קלה, וכשהיא חווה התקפים יש לה נטיות אובדניות", פירט. בהמשך סיפר על רעיון שעלה במוחו לסייע לנועה. "אני יודע שנועה תמיד רוצה להיות אימא, ומחכה לאימהות. ואז חשבתי, עלה לי רעיון. אמרתי 'תקשיבי, למה שלא תקעקעי על היד את השם של הילד העתידי שלך?'". אחרי שנועה התלהבה מהרעיון של בוזגלו, היא ביקשה ממנו לבחור בעצמו את השם, אך זה התמהמה עם ההחלטה עד לערב אחד שבילו יחד שוב במסיבה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎אוהד בוזגלו‎‏ (@‏‎ohad_buzaglo_official‎‏)‎‏

"קרה משהו מהמם, סיפור מדהים, משהו מטורף!", התלהב בוזגלו. "אנחנו רוקדים, אני ליד נועה ועוד ידידה בצד. ואיזה מישהו בא לדבר עם הידידה שלי האחרת. ואז פתאום עלה לי! אמרתי לה 'נועה תקשיבי, איך שקוראים לבחור הזה שמדבר עם הידידה שלנו – ככה תקראי לבן שלך'. בחור נחמד ממש, שעכשיו גם שומע אותי מספר לכם את זה. שאלנו איך קוראים לו ואז הוא אמר 'אילון'. וזה היה כזה מדויק, כזה יפה, כזה מתאים לנועה".

לבסוף עדכן בהתפתחות האחרונה, וגם ציין את חשיבות העלאת המודעות למחלות נפש. "אתמול נועה קעקעה את השם אילון, וזה ילווה אותה ואני מקווה שזה יעזור לה וישמור אותה בחיים. ושנביא לעוד מודעות לאנשים עם הפרעות נפש, יש המון כאלה. האנשים האלה זקוקים לחיבוק והשגחה, וצריך לשמור עליהם מאושרים ובחיים. בגלל זה החלטתי להעלות את זה למודעות כאן אצלי.

אוהד בוזגלו, צילום: ארכיון פרטי

"אני אעלה לכם את הקעקוע של נועה, ואם עזרנו – אז עשינו את שלנו בעולם הזה. לסוף הסרטון בוזגלו צירף, כפי שהבטיח, תיעוד של חברתו מקעקעת על האמה את השם שבחר עבורה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר