"לוקח זמן לאסימון לרדת": אדל בספלוב מדברת על השינוי ביחס של בעלה כלפיה

כוכבת הריאליטי ערכה סשן שאלות ותשובות עם מאות אלפי עוקביה ברשת החברתית, שם התייחסה לשינוי שעובר על בן זוגה במערכת היחסים בין השניים • "שמעו, לא צחוק שש שנות נישואים"

אדל בספלוב ב"האח הגדול". צילום: רשת 13

בצעד חריג למדי פרסם אמש (שבת) מצליח (מאצ') עבד, בעלה ואבי שני ילדיה של אושיית הרשת אדל בספלוב, פוסט בחשבונו באינסטגרם ובו תמונה זוגית אוהבת של השניים מבילוי משפחתי בבריכה. המחווה שהעניק לאשתו גרמה לעוקביה של בספלוב, שבדרך כלל שולחים אליה חיצי ביקורת על התנהלותו והתנהגותו כלפיה, לפרגן בפידבק חיובי, מה שגרם לה לשתף בשינוי שעובר עליו.

אדל בספלוב: "לא יהיה ילד ערבי אצלנו בגן" (ארכיון)

הסיפור החל כשבספלוב העלתה שתי תמונות רומנטיות עם עבד בחשבונה באינסטגרם. "שלי", כתבה בראשונה. "פינק אותי היום בתמונה זוגית", הוסיפה בשנייה. עבד מצידו שיתף את התמונות וצירף טקסט ציני, כהרגלו. "אובססיבית אליי. שרפה אותי עם התמונות האלה. עכשיו כולם ידעו שאני בזוגיות".

מאוחר יותר העלה עבד תמונה רומנטית עם בספלוב מהבריכה שבו היא תועדה כשהיא מחבקת אותו. "איך זכית בי, לא ייאמן", המשיך בקו הציני. "הכי זכיתי בעולם", הסכימה עמו בספלוב.

הסטורי של בספלוב, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בסשן שאלות ותשובות שבו פצחה בספלוב במוצאי שבת, היא נשאלה על הסופ"ש שעבר על השניים. "היה פשוט מושלם. זמן איכות עם הילדים, משפחה, כמעט בלי טלפון חכם", שיתפה. התמונות הזוגיות שפרסמו השניים לא חמקו מעיניהם של הגולשים, שהצביעו על שינוי בהתנהגותו של עבד. "רואים לאחרונה את ההערצה הענקית של מאצ' כלפייך ובצדק. את אישה מטורפת, אבל מטורפת!", החמיאו.

הסטורי של בספלוב, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

"מאצ' מאז ומתמיד היה מעריך ואוהב", תיקנה בספלוב. "לקח לו זמן להביע את זה כלפי חוץ. עובדים על זה, אבל אין על בעלי בעולם. שמעו, לא צחוק 11 שנים ושש שנות נישואים השנה. לוקח קצת זמן לאסימון לרדת, אבל עדיין שינוי יפה", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר