שימי תבורי: "שבור לרסיסים, עכשיו כולם למדו מי זאת יהודית"

הזמר נחשף לסרטון קצר שהעלתה אשתו לרשת שבו היא נראית דומעת בכאב • הוא שיתף את קטע הווידאו, ותקף את בית החולים איכילוב שטיפל בבתה של באומן, קארין ז"ל, כשבאותה נשימה הרעיף הרבה אהבה על האישה שלצידו • "מניאקים, רצו להיפטר ממנה"

יהודית באומן ושימי תבורי. צילום: צילום פרטי

שימי תבורי העלה אתמול (רביעי) פוסט כואב וקשה על בת זוגו יהודית באומן שכבר למעלה משנה מתמודדת עם חסרונה של בתה קארין באומן ז"ל. קארין הלכה לעולמה במאי בשנה שעברה אחרי שחלתה בדלקת ריאות קשה, סיבוך שנגרם בעקבות מחלת האנורקסיה ממנה סבלה במשך שנים ארוכות. בפוסט הטעון תבורי תקף את בית החולים איכילוב בתל אביב, שאותו החליטו תבורי ובאומן לתבוע לאחרונה על הבחירה להרדים את קארין, ושיבח שוב את הירתמותה של באומן למאמצי הטיפול בבתה כשסיפר על הקושי שלו להכיל את הכאב שלה.

קארין, יהודית, ושימי תבורי במארס 2021, צילום: אפרת אשל

"מה נעשה? שברון קשה. אני בוכה בלב יום-יום, מנסה לחזק אותה", כתב שימי מתחת לקטע הווידאו שבו באומן תיעדה את עצמה בוכה. בהמשך תקף את רופאי בית החולים איכילוב על החלטתם להרדים ולהנשים את קארין. "מניאקים, הרדימו אותה, רצו להיפטר ממנה, שברו לי את האישה ואת הלב שלי".

לאחר מכן סיפר על חששותיו ממצב רוחה הירוד של באומן ועל מסירות הנפש שהפגינה בטיפול בקארין. "מי לא מבין כאן מה גודל העצב של יהודית? אני מפחד, למרות שהיא מנסה ומנסה לחייך, לזרום. היא נתפסת בזיכרונות עם הבת. 17 שנים טיפלה בה, רק לב אבן לא יבין מה היא עברה ימים ולילות כדי להחזיק אותה בחיים. 24 שעות ביממה, אף אחד, אף אחד, לא היה שם. כולם בחו"ל, כל אחד עם עסקיו. לילות ישנה על הרצפה בבית החולים, להיות, לרוץ. אני שבור לרסיסים, אוהב אותה".

בסיום ביקש להודות לגולשים ברשתות החברתיות שמביעים תמיכה ביהודית. "כל הכבוד לאנשי הפייסבוק שמחזקים אותה. תודה. כמה אהבה והערצה. מבינים למה אסור לשפוט? עכשיו כולם איתה, בעדה, הכירו את הלב שלה. למדו מי זאת יהודית. אימא לביאה, צנועה, ללא כל אמצעי כלכלי, אבל לא מקטרת", סיכם.

יהודית באומן ושימי תבורי, צילום: קוקו

בחודש מאי 2023 הודיעו תבורי ובאומן כי הם מתכוונים לתבוע את בית החולים איכילוב, שמסר אז בתגובה: "צר לנו לשמוע על הטענות הללו לאחר שנים של טיפול מסור ומלא חמלה ואנושיות. בזכות הטיפול קארין הצליחה לשרוד חרף מצבה במשך שנים, ואנו משתתפים בצערם הכבד בשעה קשה זו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר