"רק יחד אנחנו יכולים לעבור את הסערה": עידן עמדי בקמפיין חדש ומרגש

עמדי משתף את סיפורו האישי עם מסר של תקווה ואחדות למען שיקום החברה הישראלית • "לאחר הפציעה החלו להגיע הצעות לקמפיינים, השוני העיקרי הוא שהפעם קיימנו את המפגשים בבתי חולים"

עידן עמדי: "רק יחד אנחנו יכולים לעבור את הסערה שכולנו חווים כרגע" // אלעד רוזנטל

הזמר, היוצר והשחקן עידן עמדי הצטלם היום לקמפיין החדש של מפעל הפיס למען שיקום החברה והקהילה בישראל.

במסגרת הקמפיין, הועלו סצנות שונות הקשורות בקשיים אותם חווים כולנו – ילדים כמבוגרים, פצועים, מפונים, עם ישראל כולו, כאשר המסר הוא שכולנו יחד, במלחמה כמו בשיקום, כי זו הקהילה שלנו. מפעל הפיס מחזיר את כל רווחיו לקהילה ובשנת 2024 ישקיע, יחד עם הרשויות המקומיות, יותר מ-100 מיליון שקלים לשיקום החברה בישראל.

"רק יחד ננצח", עמדי, צילום: רפי דלויה

עידן עמדי משתף: "כחודשיים אחרי הפציעה התחילו להגיע הצעות לקמפיינים מחברות רבות. לכאורה חלק לגיטימי בחייו של 'איש מפורסם'. השוני העיקרי היה שאת הפגישות על אותן הצעות היינו מקיימים בחדר צדדי בבית החולים בין טיפול לטיפול. משהו בדיסוננס הזה, במעבר החד בין התהליך הסיזיפי והיומיומי של שיקום לבין הפאר שיוצא החוצה בקמפיין פרסומי, גרם לי לחשוב על מה נכון לעשות בשלב הזה".

"בפגישה עם מפעל הפיס הכרתי אנשים עם לב פתוח. גיליתי גם בפעם הראשונה את עומקה ורוחבה של תרומתם לקהילה. תמיכה נפשית למפונים, תקציבים ועזרה ליישובי קו העימות והקמת מחלקות שיקומיות לפצועים ופגועי המלחמה, הן רק חלק מהפעילות החברתית המדהימה שלהם בשנה האחרונה", מוסיף עמדי.

עידן עמדי על הסט של הקמפיין החדש, צילום: רפי דלויה

"הרוח של מפעל הפיס בתקופה האחרונה הביאה אותי לבחור בהם, אולי מעל הכל בגלל התחושה שיחד אנחנו יכולים להשמיע קול של תקווה בשנה החשוכה הזו. אני מאמין באמונה שלמה שרק יחד אנחנו יכולים לעבור את הסערה שכולנו חווים כרגע. רק באהבה לארץ הזו ולאנשים בה, כי אלה האחים והאחיות שלנו, ואנחנו מחויבים להעניק להם בחזרה".

הבוקר, לפני הצילומים, עידן עבר פיזיותרפיה על הסט כחלק משגרת השיקום. במהלך החופש הגדול והחגים הוא יישאר בארץ ויקדיש את זמנו למשפחה, לשיקום וליצירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר