"הייתה לנו שיחה": מודח "האח הגדול" חושף שדיבר עם אמה של אמילי קופר

עידן גלפר פתח תיבת שאלות בחשבונו ברשת החברתית, שם השיב באופן נחרץ לשאלה אם ימתין לבת זוגו בבית אמילי קופר • וגם: איך הגדיר את השיחה שניהל עם אמה של אמילי, סטלה, אחרי שזו תקפה את התנהלותו בראיון שהעניקה לתקשורת?

עידן גלפר ואמילי קופר. צילום: רן יחזקאל

כשבוע וחצי אחרי שהודח בסערה מבית "האח הגדול", ככל הנראה בגלל השיחה שניהל עם בת זוגו אמילי קופר במהלכה טען כי השניים לא זוג, והגדיר את יחסיהם כ"חברות טובה", עידן גלפר החליט להתמודד עם המציאות ופתח אמש (שלישי) תיבת שאלות בעמודו באינסטגרם, שם נדרש להשיב על מספר קושיות הקשורות לשהותו בבית.

אמא של אמילי מ"האח הגדול" מגיבה לדברים שעידן אמר לבתה // צילום: באדיבות רשת 13 (ארכיון)

"תרחמו עליי", כתב בקריצה גלפר בכותרת לתיבת השאלות שפתח. "לאן נעלמת?", נשאל תחילה. "הייתי צריך קצת זמן לעצמי, כדי לעכל את החוויה", השיב בקצרה. "אתה מרגיש תחושת פספוס שהודחת מוקדם מדי?", המשיכו. "כן. אני לא אשקר. הופתעתי בדיוק כמו כולם. היו לי עוד הרבה דברים שלא דיברתי ושרציתי לחשוף ולדבר עליהם".

גלפר, שהודח ככל הנראה בשל השיחה הטעונה שקיים עם בת זוגו בבית אמילי קופר, שבמהלכה הגדיר את היחסים הרומנטיים ביניהם כ"חברות טובה", נשאל אם ימתין לקופר עד שתצא מהבית המפורסם. "כן, אני מחכה לפגוש אותה בחוץ", ענה באופן חד משמעי.

אמילי קופר, צילום: מיכה לובטון

בראיון לתקשורת שהעניקה אמה של אמילי, סטלה, היא תקפה את התנהלותו של עידן, ואמרה בין היתר על השיחה המדוברת בינו לבין בתה: "לא נעים. כמו סכין בגב. אני נזכרת שציפיתי ואמרתי 'איך? לא הבנתי איך הם השלימו אחרי מה שהוא אמר לה'. זו הייתה סטירה למשפחה". גלפר נשאל לגבי טיב היחסים עם סטלה, והשיב: "יצרתי קשר והייתה לנו שיחה מעולה".

עידן גלפר, צילום: מיכה לבוטון

גלפר, שלחם במלחמת חרבות ברזל שנפתחה בעקבות טבח 7 באוקטובר, התבקש לשתף גם בעיבוד הרגשות אחרי היציאה מעזה. "אתה מרגיש שהצלחת לעבד את מה שחווית בעזה בזמן שהיית ב'האח'?", נשאל. "הבנתי שזה תמיד ילווה אותי, כנראה כל חיי", השיב.  "אני לא באמת מצליח לעבד כי המלחמה בעזה עוד בעיצומה. אבל החיים ממשיכים, וצריך להרים את הראש. אנחנו נצא מחוזקים בסוף", חתם באופטימיות.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר