צפו: מה מעיין אשכנזי עשתה עם מודח "האח הגדול" תום ברכה?

יוצאת התוכנית נצפתה לאחרונה עם המודח מהעונה הנוכחית המשודרת בימים אלו • מה עשו השניים יחדיו? • חברות בלבד או רומן בצמיחה?

מעיין אשכנזי ותום ברכה מבלים יחדיו

מה קורה שם? מודח "האח הגדול", תום ברכה, ויוצאת התוכנית מעיין אשכנזי נראו יחד בבילוי משותף.

השניים נפגשו במוצאי שבת בתוכנית "אח לילה" ברשת ועל המסך נרשמו פלרטוטים. אתמול (שני) הם נראו יחד בבר בתל אביב מפזזים לצלילי אלקטרוניקה מרגיעה. 

תום ברכה, צילום: רן יחזקאל

בתוכנית "אח לילה", שי חי האייקוני מ"האח" לדורותיו אמר: "ראיתי אותם מתנשנשים בחניון בחוץ". על כך הגיבה מעיין: "הוא רק סידר לי את הכפתור של המכנסיים".

מעיין אשכנזי, צילום: טל חמדי

לאחרונה העלה ברכה סטורי לעמודו באינסטגרם ודיבר על מה שקרה במהלך השתתפותו בתוכנית. הוא התייחס בעיקר לראיון שהעניק אליו נחשפה בת זוגו בבית הדר שירי. באותו ראיון הצטער ברכה על כך שלא נתן הזדמנות רומנטית לדיירת פרידה עוזיאל, טען ששירי רמזה לו בהתחלה להאט את התקדמות הקשר עם עוזיאל ולפצוח ברומן עמה, ולקינוח הביע תמיכה מוחלטת בעוזיאל.

"היי, מה קורה? תסלחו לי, לא עשיתי את זה אף פעם. לא נראה לי שפעם הסתכלתי על פלאפון ודיברתי. קצת מביך", אמר ברכה, שעוד לפני שהחל לדבר התנשף בכבדות. "אבל אני רוצה להגיב על הפרק שהיה היום ועל הראיון שהענקתי דקה אחרי שיצאתי מהבית. דבר ראשון שראיתי הוא שאני מרגיש שיצאתי אידיוט, אמיתי. זה לא היה אחד הרגעים הטובים שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר