איך עזר ליאור סושרד לשרי גבעתי לתפוס את החשוד בגניבת האופניים שלה?

השחקנית והדוגמנית שאופניה נגנבו החליטה לעשות מעשה ולשתף בסיפור את עוקביה באינסטגרם על מנת שאלה יוכלו לסייע לה בלכידתו של החשוד • איך אמן החושים הצליח לעזור לה?

שרי גבעתי וליאור סושרד. צילום: עדו לביא, קוקו

שרי גבעתי התחילה אמש (ראשון) את השבוע במצב רוח ירוד במיוחד. הסיבה? אופניה האישיים נגנבו. לאחר שהתאפסה על עצמה, היא ניגשה למצלמות האבטחה מאזור הגניבה, והעלתה לחשבונה תיעוד של החשוד בשעת מעשה, בתקווה שתוכל להיעזר בעוקביה הרבים לצורך לכידתו. שעות לאחר ששחררה את קטע הווידאו של החשוד, היא דיווחה על התפתחות דרמטית בעניין, בעיקר בזכות התערבותו של אמן החושים המפורסם ליאור סושרד.

הסטורי של שרי גבעתי, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

"סתם גנב גונב לי אופניים", כתבה גבעתי בתחילת סדרת הסטוריז הארוכה על גבי סרטון של החשוד בשעת מעשה. "הביא לוק מתעתע. ספק בעל קפה תל אביבי חובב אפטרים, ספק מישהו שהגיע מהשטחים", עקצה.

הסטורי של שרי גבעתי, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

כחמש שעות לאחר מכן, שיתפה גבעתי בהתפתחות דרמטית, בעקבות תיעוד של הגנב רוכב על אופניה באזור דיזנגוף סנטר בתל אביב. "חברים, מי שנמצא בדיזנגוף – הגנב נראה עם האופניים פונה ימינה לקינג ג'ורג'", דיווחה. מי ששלח לשרי את התיעוד של החשוד הוא כאמור לא אחר מאשר המנטליסט ליאור סושרד, שבילה באותו זמן במקום.

הסטורי של שרי גבעתי, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

"חברים, האירוע מסלים", המשיכה לעדכן גבעתי, על רקע הודעה שקיבלה מגולשת שכתבה לה כי החשוד נמצא כעת באזור אחר בעיר, בשדרות רוטשילד. שרי השתמשה במידע כדי להזעיק את המשטרה למקום, שעצרה את החשוד. "אתם קולטים שככה נגמר הסיפור?", שאלה בתחושת הקלה גדולה על רקע תיעוד של החשוד בגניבת אופניה אזוק ומוכנס לניידת משטרה. "היה פה מבצע שלא מבייש פרק ב-NYPD Blue", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר