"היא מפחדת ממנו, זה לא סבבה": דיירת העבר פותחת על אור מ"האח הגדול"

שי עופרי, שהייתה אחראית ללא מעט אינטריגות בבית, מבקרת כעת כצופה את התנהלותו של אחד הדיירים המרכזיים בעונה הנוכחית, אור בן דוד • זאת בשל ויכוח שפרץ בינו לבין הדיירת עינב שרי

אור בן דוד. צילום: מיכה לובטון

שי עופרי, שכיכבה בעונה הקודמת של "האח הגדול", הייתה לאחת הדמויות הדומיננטיות בתוך הבית, גם בשל הרומן שבו פצחה עם בעלה שניר בורגיל, אך גם בשל העובדה כי הייתה מעורבת בלא מעט מריבות עם דמויות אחרות. אמש (ראשון) היא צפתה בפרק ששודר והצטרפה לגל הביקורת הגדול בבית ומחוץ לבית נגד אור בן דוד על רקע הוויכוח הקשה ומכוער שפרץ בינו לבין הדיירת עינב שרי, במהלכו זרק לעברה את המשפט הקשה "אפס מי שעשה אותך".

שי עופרי משתפת את הקשיים בהיריון (ארכיון)

בתחילה הביעה עופרי את דעתה על ההערה שזרקה שרי לכיוונו של בן דוד, שהרכיב משקפיים בתוך בית "האח הגדול" בניגוד לחוקים. "תשמעו, בתור אחת שהייתה שם, מצד אחד אני יכולה להבין למה אור אומר את זה שהיא צעקה בפומבי לגבי המשקפיים. כאילו למה להעיר את המתים (הכוונה את 'האח הגדול')? כי כל עוד לא העירו, אז אין צורך להעיר את המתים".

שי עופרי, צילום: רן יחזקאל

בהמשך דבריה היא ביקשה לשים דברים בפרופורציות, והדגישה שכוונתה של עינב הייתה למנוע פגיעה בתקציב של כלל הדיירים. "מצד שני היא בסך הכל העירה לו על המשקפיים, שזה משהו שיכול לפגוע בכל הדיירים בבית בעניין התקציב, כי זה תקף לכל הבית ולא רק לאור!".

אור ותקרית המשקפיים, צילום: צילום מסך

רגע לפני שחתמה את דבריה, היא התייחסה לסצנה שבה שרי התיישבה בחצר הבית קרוב לאור, אחרי שהעירה לו על המשקפיים שהרכיב. "איך היא קמה מפינת העישון. אלוהים, איך היא מפחדת ממנו. אלוהים ישמור, זה לא סבבה, שתדעו", סיכמה.

עינב שרי, צילום: רן יחזקאל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר