מעיין אדם: "אין יותר צפון, הוא נכבש"

כמעט תשעה חודשים אחרי שאיבדה את אחותה שנרצחה בטבח 7 באוקטובר, מנחת הטלוויזיה מסתכלת על תמונת המלחמה המלאה וכואבת את המצב העגום אליו נקלעה ישראל • "מתי נחזיר את הצפון וכמה זה יעלה?"

מעיין אדם. צילום: צילום מסך, קשת 12

באחד הימים הקשים שידע צפון הארץ מאז פרצה המלחמה, מעיין אדם הניחה היום (חמישי) לרגע את הטרגדיה האישית שחוותה בבוקר 7 באוקטובר כשאחותה מפל אדם ז"ל נרצחה בידי מחבל כשבילתה במסיבת הנובה, והתייחסה למצב הלאומי כשהביעה צער עמוק על חבל הארץ הנטוש והמופגז שבו נהגה לבלות בילדותה.

מעיין אדם לאחר הלידה (ארכיון)

"לפני כמה ימים צחקתי שסנדלי שורש זה לנחל כזיב וכתבו לי כמה זה כואב שאי אפשר לטייל שם עכשיו", שיתפה אדם את העוקבים שלה בהודעות מכמירות לב שקיבלה מצד גולשים. "בוקס בבטן. כמה טיולים עשינו שם כשהיינו ילדים. זה הכי מושלם למשפחה בחופש הגדול ובסחוניה הזאת לטייל בנחלים. אין כיף כזה. מרענן ומאתגר ומגבש".

הסטורי של מעיין אדם, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בהמשך דבריה כתבה בכאב על המצב הקשה בצפון שלא מאפשר טיולים כרגע, ותהתה מה המחיר הכבד שישראל תאלץ לשלם על מנת להחזיר את המצב לקדמותו ולגרום לאזור שוב לשגשג ולפרוח. "אבל אין לנו צפון יותר", קבעה. "נכבש, נשרף, נלקח. מתי נחזיר אותו וכמה זה יעלה? כמה ישלמו מחיר עד אז? צחקתי שאני זקנה ושסיימתי לטייל וכל מה שבא לי עכשיו זה לשים את הסנדל הוורוד הזה ולטייל בנחל כזיב".

זמן קצר לאחר מכן העלה אדם סרטון קצר של הכנרת המופגזת. "בלייב", הוסיפה בעצב על רקע שירה של יפה ירקוני "כנרת שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר