"היה שם הרבה אגו" : תום ברכה מצטער

"יצאתי אדיוט": מודח "האח הגדול" מכה על חטא

תום ברכה, המודח השלישי בעונה החדשה, פתח אתמול את המצלמה וערך חשבון נפש על דברים שאמר לתקשורת אחרי היציאה מהבית • "הגעתי מאוד חם, היה שם הרבה אגו"

[object Object]

למרות שלא מעט דיירים יצאו מבית "האח הגדול" אחריו, נראה שתום ברכה עדיין ממשיך לייצר כותרות ולהאריך באופן משמעותי את 15 דקות התהילה שהוקצבו לו. אמש (רביעי) הוא צפה בפרק של "האח הגדול" שבמהלכו בת זוגו בבית הדר שירי נחשפה לדברים פוגעניים שאמר עליה במהלך ראיון שהעניק זמן קצר אחרי הדחתו. באותו ראיון הצטער ברכה על כך שלא נתן הזדמנות רומנטית לדיירת פרידה עוזיאל, טען ששירי רמזה לו בהתחלה להאט את התקדמות הקשר עם עוזיאל ולפצוח ברומן עמה, ולקינוח הביע תמיכה מוחלטת בעוזיאל.

ברכה, שצפה בשירי נחשפת לדבריו במהלך הפרק במסגרת משימה, פתח את המצלמה בביתו והביע חרטה על כך תוך שהוא מתקשה להסתיר את אכזבתו מהסיטואציה שנוצרה.

הדר שירי, צילום: רן יחזקאל

"היי, מה קורה? תסלחו לי, לא עשיתי את זה אף פעם. לא נראה לי שפעם הסתכלתי על פלאפון ודיברתי. קצת מביך", אמר ברכה, שעוד לפני שהחל לדבר התנשף בכבדות. "אבל אני רוצה להגיב על הפרק שהיה היום ועל הראיון שהענקתי דקה אחרי שיצאתי מהבית. דבר ראשון שראיתי הוא שאני מרגיש שיצאתי אידיוט, אמיתי. זה לא היה אחד הרגעים הטובים שלי".

בהמשך סיפר על מצבו הנפשי בימים הראשונים מחוץ לבית שהוביל אותו לומר דברים פוגעניים נגד שירי. "יצאתי מהבית, הייתי בבאסה, הייתי בסערת רגשות, לא הצלחתי להירדם, קיבלתי המון הודעות מחברים 'זה היה ככה, זה היה ככה'. לא הספקתי לראות את הפרקים, הגעתי מאוד חם. נראה לי שראו את זה גם, ואמרתי דברים קצת קשים", נאנח.

תום ברכה מ"האח הגדול", צילום: ללא

לסיכום הבהיר את עמדתו כעת והביע סולידריות עם תחושותיה של שירי אחרי הצפייה בראיון שלו. "בכל מקרה, רציתי להגיד שזה לא מה שאני חושב. התראיינתי אחרי זה עוד הרבה מאוד פעמים, ואני בטוח שלהיות בבית ולשמוע את הדברים האלה זה אולי אחד הדברים המבאסים. לראות את זה ולא להגיב. כן, זה נראה כאילו דיברתי מאגו. אני חושב שהיה שם הרבה אגו. וזהו, אני מתבאס על זה ורציתי לשתף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו