"זאת הייתה מסכה": ניקי גולדשטיין מרעיף אהבה על ארוסו

הסטנדאפיסט והשחקן הביע אהבה ותמיכה בבן זוגו אייל שלום, שבוחר להגשים חלום ישן ולעמוד על הבמה כזמר ויוצר • גולדשטיין תיעד את שלום כשהוא מופיע בערב אינטימי לחברים ומשפחה, ומשמיע להם משיריו החדשים

ניקי גולדשטיין ואייל שלום. צילום: אינסטגרם

בימים אלה אייל שלום בוחר להגשים חלום ישן ולעמוד על הבמה כזמר ויוצר אחרי ששנים ארוכות התמקד בפיתוח הקריירה שלו כמעצב פנים. מי שיצא מגדרו על מנת לפרגן לו מכל הלב על המהלך הוא כמובן האיש שלצידו, בן זוגו הקומיקאי ניקי גולדשטיין, שפרסם אתמול (שלישי) סדרת סטוריז בעמוד האינסטגרם שלו בה תיעד את שלום כשהוא מופיע בערב אינטימי לחברים ומשפחה ומשמיע להם משיריו החדשים.

ניקי גולדשטיין התארס (ארכיון)

"מאילת הגעתי למסיבת השמעה של השירים של איילי וחשיפת הקליפ החדש לשיר 'זה מי שאני'", כתב גולדשטיין על רקע סרטון שבו הנציח את שלום בזמן ההופעה. "ואתה חתיך ברמות", הוסיף לאחר מכן בהתלהבות.

הסטורי של ניקי גולדשטיין // אינסטגרם

בסטורי אחר המשיך גולדשטיין להרעיף שבחים על שלום, שעורך כאמור שינוי דרמטי בקריירה שלו לאחרונה. "נונה, אני גאה בך שאתה הולך קדימה וחי בהגשמה שלך וזה הכי חשוב. אתה בשבילי תמיד היית אמן יוצר מוכשר. כשעיצבת בתים יפהפיים מהצד, זאת הייתה מסכה כי האמיתי שלך הוא בדיוק מה שאתה עושה היום". באותה נשימה, ניקי, שהתארס לשלום בחודש פברואר האחרון, ביקש לעסוק בעתיד הזוגי המבטיח. "אני אוהב אותך, ואני תמיד אהיה כאן איתך ויחד נחייה בתדר הכי גבוה".

"אני גאה בך שאתה הולך קדימה וחי בהגשמה שלך" // אינסטגרם

בחודש אפריל האחרון דיבר גולדשטיין על המופע החדש שלו אחרי היציאה מהארון. "אני מביא לקהל את ניקי של היום, שזה אותו ניקי רק בעדכון גרסה חדש. במקום שבו אני נמצא היום אני יכול להצחיק, לשיר, ולבטא את כל הרגשות שלי על הבמה. אני מספר על איך זה לחיות עם גבר אחרי אישה, איך זה לגדל ילדים בתקופה כזו ומה המשפחה שלי אומרת. בעיקר מדבר על כך שאני משוחרר ושלם. את האנרגיה הזו אני רוצה להביא לקהל שלי, שיטעם את ניקי השלם, שגם קורע מצחוק וגם מרגש עם ערך מוסף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר