כוכבת ה"אח הגדול" בפנייה לעוקבות: "תרכשו דרך הלינקים שלי, זו הפרנסה שלי"

נופר מור, שהפכה בשנים האחרונות לאושיית רשת, ביקשה להבהיר לעוקבות שלה את נחיצות וחשיבות הכניסה ללינקים שאותם היא מפרסמת דרך עמודה ברשת • "קודים להנחה לא מגיעים סתם"

נופר מור. צילום: יריב פיין וגיא כושי

אחרי שהעלתה סדרת סטוריז עם שיתופי פעולה לבגדים, נופר מור הרגישה צורך להבהיר נושא חשוב וקריטי מבחינתה לקהל הגולשות הנחשפות לתכניה. בשני סטוריז שפרסמה מור אמש (שלישי) בחשבונה באינסטגרם, היא פנתה לעוקבות שלה בבקשה שירכשו מוצרים דרך הלינקים שאותם היא מפרסמת כשהסבירה את העבודה הקשה והמאומצת שעומדת מאחורי התוכן המסחרי.

נופר מור: "מה זה מי עם הילדים? אם הם לא איתי רז זה סוף העולם"?

"דבר חשוב, בנות", כתבה מור רקע צילום מסך של הודעה פרטית שנשלחה אליה מצד גולשת ששאלה לקוד הנחה. "כרגע לצערי הרב אין קוד. לא תמיד יש וכשיש אני מיד מעלה אותו ושמחה יחד איתכן", הוסיפה. בהמשך פנתה בבקשה לגולשות: "אם אתן רוכשות – תיכנסו דרך הלינקים שלי. אני משקיעה ומצלמת לכן ומן הראוי שתפרגנו למי שאתן רוכשות דרכה. בכללי: נכנסת דרך מישהי שאת אוהבת ונהנית מהתוכן שלה? תפרגני לה ותזמיני דרך הקישורים שלה, גם אם אין קוד".

נופר מור, צילום: מאיר פרטוש

בסטורי נוסף שהעלתה מור היא שיתפה בעבודה הקשה מאחורי הקלעים. "אני יודעת שהרוב כאן יודעות, אבל מי שלא – אז שתדעו שזה חלק מהעבודה שלנו עם מותגים. זאת פרנסה של המון בנות כאן. ברגע שאתן נהנות ורוכשות דרך לינקים של משפיעניות שמצלמות, מסבירות, זמינות לכן בהודעות וכו', זאת עבודה לכל דבר ועניין. לכן אנחנו כמובן גם מתפרנסות מזה וזאת גם הדרך היחידה שיפרגנו בהנחות. קודים להנחה לא מגיעים סתם. רוב הבנות כאן עובדות ממש קשה כדי להשיג לכן הנחות. תזכרו את זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר