אמה של אמילי מ"האח הגדול" תוקפת: "ההתנהלות של עידן כלפיה – כמו סכין בגב"

סטלה קופר התארחה בתוכנית הבוקר של רשת 13, ושיתפה כיצד הרגישה כשצפתה בפרידה של בתה ושל עידן: "זו הייתה סטירה גם למשפחה וגם לה, מאוד קשה לי עם הביטויים האלה" • היא המשיכה: "גאה בו על שנלחם בעזה, אבל למה לתת ציפייה למשהו אם אתה לא בטוח?"

אמא של אמילי מ"האח הגדול" מגיבה לדברים שעידן אמר לבנה // צילום: באדיבות רשת 13

כמה ימים חלפו מאז הדחתו המפתיעה של עידן גלפר מבית "האח הגדול", רגע לאחר שנפרד מאמילי קופר בשיחה קשה איתה ניהל, ש"זיכתה" אותו בביקורות חריפות ברחבי הרשתות החברתיות.

לאחר ההדחה וכשאמילי עדיין נמצאת בבית הנצפה במדינה, הגיעה הבוקר (רביעי) אמה סטלה אל "העולם הבוקר", תוכנית הבוקר של רשת 13, שבו דיברה על שקרה.

אמילי קופר, צילום: מיכה לובטון

"זה כמו סכין בגב, מבחינת אמא. היא הגיבה מאוד יפה", אמרה בתחילת דבריה. "כשצפיתי בקטע, שאלתי את עצמי איך היא מאפשרת לו לדבר בצורה הזאת, ואחר כך הבנתי שהיא הגיבה מאוד יפה, אבל לא הבנתי איך הם השלימו, כי אחרי מה שהוא אמר לה הבנתי כמה הקשר שלה איתו היה מאוד הדוק. זו הייתה סטירה גם למשפחה וגם לה. היא לא רואה את התמונה המלאה, ולי מאוד קשה עם הביטויים האלה".

קופר אמרה על אמילי כי היא "אישה מאוד חזקה, לא ילדה", ותקפה את גלפר: "אם עידן לא ראה את זה ולא חשב שצופים בו בכל המדינה, אז אני לא מבינה איזה חינוך מהבית הוא קיבל".

בית "האח הגדול" (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

עם זאת, בהמשך היא ריככה את דבריה, והחמיאה לעידן על שירותו הצבאי ברצועת עזה: "כל הכבוד לו שהוא משרת ונותן את עצמו למדינת ישראל, אני גאה בו על זה שנלחם, אבל מצד שני – עם הגאווה שיש אנשים כאלה בארץ, שמוכנים למות עבורנו, הוא לא יודע להתמודד עם דברים בסיסיים. למה אתה מתחיל (הכוונה עם מישהי אחרת, ע"א) אם אתה לא בטוח? למה אתה נותן ציפייה למשהו?".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר