"תת רמה": מודחת "האח הגדול" לירון טנג'י על ההקנטות מאמה של עינב שרי

המודחת השנייה מהבית התמודדה אמש עם תקרית לא נעימה בעליל במעמד ההדחה של אמה אורית, כשאימא של הדיירת עינב החלה להקניט אותה • "התנהגה בצורה משפילה"

לירון טנג׳י ספגה בתגובה להקנטות מאמה של אחת הדיירות: "זה זול ונוראי"

נראה שהדם הרע בין דיירי העונה הנוכחית של "האח הגדול" זולג גם אל מחוץ לכותלי הבית. לירון טנג'י התייחסה אמש (מוצ"ש) בחשבונה באינסטגרם לסרטון שהופץ ברשת החברתית ובו היא תועדה כשהיא עומדת ליד אימא של הדיירת עינב שרי בזמן שזו נשמעת מטיחה בפניה אמירות מכעיסות ולאחר מכן רוקדת מולה בשמחה אחרי שאמה אורית הודחה.

אמה של עינב שרי מקניטה את לירון טנג'י

בסרטון שרץ ברשת ניתן לראות את אימא של עינב עומדת ליד לירון ואומרת לה: "קודם כל שאתן תצאו. אתן ראשונות". כשנחשף כי המודחת החמישית היא אמה של לירון, אורית טנג'י, אימא של שרי החלה להקניט את לירון, לרקוד מול עיניה ולהרים ידיה לאות ניצחון.

אורית טנג'י מודחת מבית "האח הגדול", צילום: ללא קרדיט

"ברבריות זה פה", כתבה טנג'י הבת על רקע הסרטון המדובר. זמן לא רב לאחר מכן היא העלתה קטע וידאו שבו הביעה את דעתה על התקרית בצורה מפורטת יותר. "אני מקבלת ים הודעות על כל הנושא של אימא של עינב, כמובן לטובתי כי היא התנהגה בצורה מבזה ואני מתביישת בשבילה", אמרה טנג'י. "כי בסוף זה רק משחק. יכול להיות שהייתי רואה את עינב בחוץ והייתי נותנת לה חיבוק. אנחנו לא אויבות. היא התנהגה בצורה משפילה ברמות. היא השפילה את עצמה ואת הבת שלה.

עינב שרי, צילום: רן יחזקאל

"היא עשתה בושות לבת שלה. אני מקווה שבהדחה הבאה היא לא תתנהג בצורה כזאת כי נראה לי שהיא קצת איבדה את זה. היא עלתה שם על כיסא והתחילה לקרוא קריאות של בוז. אנחנו בני אדם. זה זול, זה נוראי, וזו תת רמה. וזו האימא כנראה ועכשיו אני מבינה הרבה דברים והיא בעזרת השם תעלה במדרגות גם", חתמה בחיוך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר