אחותו של בן-אל תבורי תוקפת: "אמא גמורה ממך, אל תגיד שאתה עובר שינוי"

בת-אל תבורי פרסמה הודעה שקיבלה מאחיה הזמר, שבה כתב לה: "אחותי לא היית ולעולם לא תהיי" • בעקבות ההודעה הקשה, היא פרסמה סרטון שלה כשהיא פורצת בבכי: "איך אתה אומר שנטשנו אותך אחרי כל מה שאנחנו מנסים לעשות בשבילך?"

בת-אל תבורי נגד אחיה, בן-אל: "אמא כבר מיואשת ממך" // צילום מסך מתוך אינסטגרם

בן-אל תבורי עורר הרבה רעש בסוף השבוע האחרון כשסיפר בראיון חשוף על ההטרדה המינית שעבר כילד, ושיתף גם ביחסיו עם אביו שימי ואימו אביבה. זמן לא רב לאחר מכן, אחותו בת-אל תבורי הגיבה לראיון – ושיתפה בצד הפגוע של אמם ובריחוק שלקח בן-אל ממשפחתה.

אמש (רביעי) היא בחרה להמחיש לעוקבים שלה באינסטגרם עד כמה גדול הקרע בינה ובין אחיה, כשפרסמה הודעה דרמטית מלאת כעס ששלח לה שבה הוא דרש ממנה לשכוח מקיומו. לאחר מכן היא פרצה בבכי ואמרה: "איך אתה ממשיך להכאיב לנו? אימא שלך גמורה ממך".

בן-אל תבורי, צילום: משה נחומוביץ

תחילה פרסמה בת-אל את ההודעה שקיבלה מאחיה בשבת האחרונה. "בת-אל היקרה, חבל מאוד שאת מנסה להשתמש בתקשורת נגדי ועוד אחרי כל מה שעברתי", כתב בפתח דבריו. "אחותי לא היית ולעולם לא תהיי. את רק שואפת להיות. אני מבקש ממך לעולם לא לכתוב לי, וגם אם את רואה אותי ברחוב – בבקשה, להזיז את הראש. הפרסום לא עלה לי לראש ולעולם לא יעלה, המשפחה שלי פשוט פגומה, לצערי. אני, לעומת זאת, אכבד אותך ולא אענה בתקשורת. כתבתי לך אישית. מהיום ועד המוות, אל תגידי שאת אחותי כי את לא היית מעולם ולא תהיי לעולם. איך אמרת? חסמתי אתכם? מהיום לכל החיים. אוהב המון, בן-אל".

הסטורי של בת-אל תבורי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

לאחר שהעלתה את ההודעה הקשה לסטורי שלה, היא הגיבה לדברים באמצעות סרטון שבו פרצה בבכי: "אתם שואלים אותי למה אני פונה דרך הרשתות לאח שלי ולא פונה אליו ישירות? אז הנה, אני אראה לכם למה", אמרה בדמעות. "תראו את התשובות שלו. זו התשובה שקיבלתי למה שכתבתי. וכן, הייתי חייבת להראות לכם ולא התאפקתי אחרי כל התגובות שקיבלתי. היה חשוב לי להעלות את זה. אם הוא אומר שהשתנה, אז איך אתה עדיין ממשיך לענות ככה? איך אתה ממשיך להכאיב לנו? איך אתה אומר שנטשנו אותך אחרי כל מה שאנחנו מנסים לעשות בשבילך? אמא שלך גמורה ממך כבר, אחיות שלך מאוכזבות ממך, אני כבר מיואשת. אז אל תגיד שאתה עובר שינוי ושהבנת".

על גבי הסרטון, הוסיפה תבורי בכתב: "ההפסד כולו שלך. אחר כך אל תבכה בטלוויזיה שנטשו אותך. פרקתי וסיימתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר