רוסלנה רודינה הותקפה בעקבות ראיון שהעניקה ל"ישראל היום": "תחזרי לחור שממנו באת"

הראיון שהעניקה רודינה ל"ישראל היום" עורר את זעמה של אחת העוקבות שלה, שהביעה את דעתה עליה בחשבונה הפרטי • הכוכבת לא נשארה חייבת והשיבה לה

רוסלנה רודינה: "כל מי שהיה שותף שישים את המפתחות ויילך הביתה". צילום: משה בן שמחון (ארכיון)

דבריה החד משמעיים של רוסלנה רודינה נגד הממשלה הנוכחית ובעד חוק הגיוס בראיון קצר שהעניקה ל"ישראל היום" עוררו לא מעט כעס בקרב הגולשים. אחת מהם פרסמה שני סטוריז עצבניים במיוחד בחשבונה שבהם מתחה ביקורת חריפה נגד הדוגמנית ויוצאת הריאליטי. רודינה מצידה לא נשארה חייבת ושלחה חיצים בחזרה.

"מה קרה, בובי? גם ממך שכחו? רוצה לספר לנו משהו?", כתבה העוקבת של רודינה. "אמרת נכון, כל מי שהיה שותף (למחדל). תספרי את זה לחברים שלך מקפלן. יא משועממת. לכי, לכי להפגין בקפלן. תחזרי לחור שממנו באת, יא הזויה". בסטורי אחר שכתבה קודם לכם, אותה גולשת ציינה גם את העובדה שרודינה לא שירתה בצה"ל, ושוחררה משירות בעקבות תת משקל. "מצחיק שמישהי שלא עשתה צבא לכאורה באה ומטיפה לחרדים שתרמו ועשו ונתנו את נשמתם במיוחד אחרי 7 באוקטובר. לחיי הצביעות, קוקי".

הסטורי של רודינה, אינסטגרם,

רודינה בחרה להשיב לאותה גולשת בהודעה פרטית ארוכה. "היי בובי. כנראה ממני לא שכחו אם באו לראיין אותי ולשמוע את דעתי", כתבה תחילה ומיד התייחסה לדברים שאמרה במהלך הראיון, תוך שהיא מתעקשת ועומדת על דעתה. "ברור, כל מי שהיה שותף להפקרות הכי גדולה במדינה שישים את המפתחות ויילך הביתה. מצחיק שאת חיה כאן וחושבת אחרת".

הסטורי של רודינה, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בהמשך התייחסה רודינה לתקיפה האישית. "בואי נשמה, מה זה אומר עלייך, בובי? מותר לא להסכים, הכל טוב, אבל לנסות לפגוע במטרה מכוונת כמו שאת עושה עכשיו, לא בדיוק מראה על אדם טוב שאת. אבל זה שלך, אם זה מרים לך בזה שאת חושבת שתרדי עליי ברשת – שיבושם לך. להפגין אני לא הולכת, אז לא להמציא ונראה שבסוף את המשועממת, אז אולי תמצאי תעסוקה במקום לשבת שם ולהטיף לי מוסר".

על גבי צילום המסך של התגובה הכתובה שנשלחה באופן פרטי לאותה עוקבת, הוסיפה רודינה: "אה, ואל תשכחי להסיר עוקב, בובי. נראה לי שפחות התחברת אליי, אז לא חבל על האנרגיות, לשמוע אותי ולראות אותי כל יום?".

רודינה העלתה סטורי נוסף לאחר מכן שבו הודיעה: "אחרי התנצלות, מחקתי את הסטורי. מי שהספיק לראות הספיק, אז תבינו מדוע מחקתי. כשהתקשורת מגיעה לסקר אותנו ושואלת אותנו על המצב, כל אחד יגיב אחרת ואיך שהוא מרגיש. כשאתם מנסים באופן מכוון להכפיש, קחו בחשבון שאותו אדם יגיב לכם בצורה כזו או אחרת. תשקלו את הדברים הללו, ואל תשכחו: אפשר לא להסכים, מדינה דמוקרטית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר