כוכב "בואו לאכול איתי" הערבי על הזוגיות עם גל רובין: "אלוהים שמע את התפילות שלי"

בצירוף תמונות פוטוגניות ואוהבות מחופשתם בחו"ל, מחמוד (מודי) צפורי, שמנהל זוגיות עם כוכבת "הישרדות", פרסם בפעם הראשונה פוסט הצהרת אהבה לבת זוגו • מה כתב שם ולמי ביקש להודות?

גל רובין ומחמוד (מודי) צפורי. צילום: ללא קרדיט

בזוגיות החדשה של כוכב "בואו לאכול איתי" (ובעתיד הקרוב גם "המירוץ למיליון") מחמוד (מודי) צפורי וכוכבת "הישרדות" גל רובין, נראה שרובין היא זו שתופסת את מירב הפוקוס התקשורתי בעיקר בשל העובדה כי היא מרבה לדבר ולשתף ברשתות החברתיות בקשר בין השניים. אמש (שלישי) צפורי עשה צעד ראשון בנושא ופרסם גם הוא פוסט בחשבונו באינסטגרם מתוך החופשה המשפחתית עם רובין ותשעת ילדיהם באי רודוס שביוון, שבו הרעיף המון אהבה על האישה שאיתו.

גל רובין ומחמוד צפורי צמודים מתמיד (ארכיון)

"אני חווה תקופה מטורפת גם עם בת הזוג שלי וגם עם הילדים המדהימים שלי", כתב צפורי על רקע שלל התמונות המחויכות. "טיסה משפחתית ראשונה שלי איתם. תמיד חלמתי על משפחה גדולה, וכנראה שאלוהים שמע את התפילות שלי ושלח לי את גל והילדים שלה, שכל יום אני מתאהב בהם מחדש. כל יום חוויות מטורפות ומשנות תודעה".

מודי צפורי וגל רובין, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

לפני שסיים את דבריו, ביקש להודות לאלוהים על החיבור עם רובין. "אז תודה לאלוהים ששמע אותי. אני חושב שהשינוי של עתידנו יגיע דרך ילדינו. שלום ואהבה". רובין הגיבה לצפורי על הפוסט וכתבה טוקבק מלא בחום: "אהבת חיי, איזה כיף וזכות שאנחנו חווים את זה יחד".

רובין וצפורי העלו בימים האחרונים תמונות רבות שלהם במהלך החופשה, אך נראה שאחת התמונות שמשכה יותר מכולן את תשומת ליבם של הגולשים הייתה של בנה הבכור של רובין שתועד כשהוא מניח תפילין. "יואו גל, אני חייבת לשאול איך הוא מגיב", שאלה אחת העוקבות את רובין על התנהלותו של בנה. "כולם מגיבים טוב להכל", השיבה גל. "מכבדים כל דת, לא באים להצדיק אף דת, אוהבים אחד את השני על פי הבן אדם, המידות והאופי. משחררים פוליטיקה. כולנו צברים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר