מודחת "האח הגדול" מכה על חטא: "קיבלתי מראה לדברים שאני צריכה לשנות"

ימים ספורים אחרי שהודחה, אחת המתמודדות הבולטות בבית עושה חשבון נפש ומסבירה את התנהלותה השנויה במחלוקת • "אני את השיעור שלי קיבלתי"

לירון טנג'י. צילום: רן יחזקאל

ביום שני האחרון הודחה לירון טנג'י מבית "האח הגדול". זאת אחרי שיצרה לעצמה בבית לא מעט יריבים בשלל אינטריגות בהן הייתה מעורבת. הביקורת הציבורית נגדה - בעיקר בשל אופן התנהלותה מול אמה אורית, שנכנסה גם כן כדיירת לבית האח - באה לידי ביטוי בהצבעות והיא מצאה את עצמה אחרי שבועיים בלבד מחוץ למשחק. אמש (רביעי) היא כתבה פוסט בחשבונה באינסטגרם שבו הגיבה למתנגדיה והכתה על חטא.

האח הגדול נוזף בשתי המשתתפות שנכנסו יחד למקלחת. צילום מסך מתוך ערוץ 26 (ארכיון)

"איך לסכם את החוויה? אני לא חושבת שזה הזמן עדיין לסכם כשאימא שלי עדיין בתוך הבית", כתבה טנג'י. "זה אמנם היה קצר, אבל סופר משמעותי בשבילי. הזמן בבית נתן לי לראות תמונה שלא יכולתי לראות בלי להשתתף ב'האח הגדול'. אני אמנם כמה שעות בחוץ, אבל מקבלת את כל האהבה שלכם. אני מתעדכנת מקטעים שהיו בבית. יש רגעים שאני שלמה איתם ויש רגעים שבעזרתם קיבלתי מראה לדברים שאני צריכה לתקן ולשנות בקשר עם אימא וגם מול עצמי".

אורית ולירון טנג'י, צילום: אינסטגרם

לאחר מכן התייחסה לביקורת הקשה נגדה בקרב חלק מהצופים. "אני חושבת שהכי קל לשפוט ולהגיד 'איך היא מדברת ומתנהגת?', אבל אף אחד לא בנעליים שלי. אף אחד לא נכנס עם אימא שלו לבית, לסיר הלחץ הזה שנקרא 'האח הגדול', ועוד מצולם 24/7. נכנסנו בתקופה לא פשוטה וזה הפך את החוויה לקשה יותר. אני אעשה הכל בשביל להיות הגב של אימא שלי, להרים, לחזק ולתמוך בה. תודה לכל מי שצפה בי ותמך בי מבחוץ ותודה על האהבה. זה כל כך לא מובן מאליו. אני את השיעור שלי קיבלתי, ואני מקווה להיות השראה לדור הצעיר. אימא, אני מאמינה בך ואין לי ספק שתגיעי הכי רחוק שיש. אני הצבא שלך", חתמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר