צפו: אגם בוחבוט הותקפה במהלך הופעה

הזמרת המפורסמת הגיעה להופיע בבית ספר בבאר טוביה, ובמהלך ההופעה קפץ תלמיד על הבמה, גרר אותה והפיל אותה • המאבטח באירוע העיף את התלמיד וההופעה הופסקה

אגם בוחבוט מותקפת באלימות במהלך הופעה

מזעזע: אגם בוחבוט הופיעה הבוקר (חמישי) בבית הספר התיכון אמית שבבאר טוביה. במהלך ההופעה קפץ תלמיד על הבמה, גרר אותה והפיל אותה, בעודו מושך בשערה.

המאבטח באירוע העיף את התלמיד וההופעה, כצפוי, הופסקה באמצע. התקרית האלימה קרתה בהופעה שהוזמנה לכבוד היום האחרון של הלימודים בבתי הספר התיכוניים. 

אגם בוחבוט, צילום: קוקו

אמנים נוספים בחרו להגיב על המקרה. נסרין קדרי הגיבה: "אני בשוק וזו לא הפעם הראשונה. זה מתחיל בלזרוק בקבוקים ואחר כך למשוך בשיער בצורה מחרידה וזה יכול להיגמר באסון. אנחנו באים לשמח את הקהל ולתת את הכי טוב שלנו, וגם אם יש לכם מטרה טובה יש דרך להמתין בסבלנות לסוף המופע, או לגשת לאנשי הצוות שלנו שתמיד נמצאים בצדי הבמה. אני מקווה שהמקרה הקיצוני הזה יעצור את התופעה הזו ומיד. אגמי, אני מצטערת שחווית את זה". נטע ברזילי בחרה להגיב גם וכתבה: "מתהפכת לי הבטן".

כזכור, בוחבוט התייחסה בעבר בחשבון האינסטגרם שלה לתופעת זריקת החפצים על אמנים ואמרה: "ברגע שנזרקים חפצים לבמה שמסכנים את הבריאות שלי ושל הצוות שלי, זה משהו שאנחנו לא יכולים להישאר אדישים אליו. אני יודעת שמדובר בקומץ קטן מאוד ורובכם באמת באים ורוצים ליהנות ביחד איתנו. כדי שנוכל להמשיך לשיר, לשמוח ולרקוד, בואו נפסיק ולא ניגרר אחרי הטרנד המיותר הזה כי זה באמת מסוכן ובטח שלא מגניב ואף אחד מאיתנו לא מרוויח מזה".

אגם בוחבוט, צילום: פיני סילוק

תיכון באר טוביה מסר בתגובה: "היום יום סיום הלימודים, ביקשנו לשמח את תלמידינו והזמנו את הזמרת אגם בוחבוט להופעה בפניהם. לקראת סוף ההופעה התפרץ אחד התלמידים לבמה בשל רצונו להצטלם עם הזמרת. המאבטח של הזמרת קפץ עליו, התלמיד נבהל, מעד, החזיק באגם ושניהם נפלו על הבמה. ההופעה כמובן הופסקה ונגרמה עוגמת נפש רבה לכולנו.

"בית הספר מגנה את ההתפרצות לבמה. הצוות החינוכי קיים שיחה עם התלמיד ועם הוריו, הבהיר לתלמיד את חומרת המעשה והנושא יטופל ברמה המשמעתית והחינוכית. התלמיד ביקש להתנצל בפני הזמרת ובפני תלמידי בית הספר והצוות החינוכי והביע חרטה גדולה על כך".

בנוסף שלח בית הספר הודעה גם להורי הילדים שבה נכתב: "הורים יקרים, היום יום סיום הלימודים. ביקשנו לשמח את תלמידינו והזמנו את הזמרת אגם בוחבוט להופעה בפניהם. חשוב לנו לשתף אתכם כי לקראת סוף ההופעה עלה אחד התלמידים על הבמה בשל רצונו להצטלם עם הזמרת. המאבטח של הזמרת קפץ עליו, התלמיד נבהל, מעד, החזיק באגם - ושניהם נפלו על רצפת הבמה.

"ההופעה כמובן הופסקה ונגרמה עוגמת נפש רבה לכולנו. הצוות החינוכי קיים שיחה עם התלמיד ועם הוריו. הבהרנו לתלמיד את חומרת המעשה והנושא יטופל ברמה המשמעתית והחינוכית. התלמיד ביקש להתנצל בפני הזמרת ובפני תלמידי בית הספר והצוות החינוכי והביע חרטה גדולה על כך".

אגם בוחבוט, צילום: שוקה כהן

בתוך כך, גם אגם בוחבוט עצמה הגיבה לתקרית: "חברים, קודם כל אני בסדר. קצת בהלם, אבל בסדר". על התופעה היא כותבת: "זה מתחיל בלזרוק דברים עליי ועל כל הצוות שלי, ממשיך בלהתפרץ לבמה, למשוך ככה בשיער - וזה יכול היה להיגמר אחרת. אתם לא מבינים שאתם מסכנים פה גם את עצמכם. גם אם הכוונה היא טובה וגם אם זה 'בסה"כ סלפי', יש דרך להמתין בסבלנות ולחכות לסוף ההופעה.

"אני מוקפת באנשי צוות הכי מדהימים שיש ותאמינו לי שאם תפנו אליהם, תקבלו את מלוא תשומת הלב. בכל מקרה, אנחנו עוברים ימים קשים וכואבים במדינה שלנו ובסוף הכל הופך להבל הבלים. אני מקווה שיגיעו ימים טובים יותר. תודה לכולם על ההודעות והדאגה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר