"מדינה שלמה לא הבינה למה אני אוהב אותה": שימי תבורי על יהודית באומן

רגע לפני שימלאו שמונה שנים לנישואיו לבאומן, הזמר הוותיק כתב סדרת פוסטים שכולה הרעפת אהבה ומחמאות על אשתו • הוא שיתף גם במצבם הכלכלי: "נשארנו בלי שקל לחיסכון לעת זקנה"

יהודית באומן ושימי תבורי. צילום: קוקו

הזמר שימי תבורי יצא אמש (שלישי) מגדרו בהרעפת אהבה אהבה על יהודית באומן, אותה פרסם בחשבונו בפייסבוק. תבורי התייחס בפוסטים, בין היתר, לביקורת הציבורית על מערכת היחסים עם באומן, ציין את אורח חייו הראוותני לפני שפגש באשתו, הזכיר את רגעי השפל שבהם התחננו לעזרה על מנת להציל את בתה קארין באומן ז"ל וחלק גם במצבו הכלכלי כעת.

שימי תבורי ויהודית באומן משמחים פצועים בבילינסון. צילום: ניר פקין (ארכיון)

"יש לי הרבה מאוד לספר כמו איך מדינה שלמה לא הבינה למה אני אוהב אותה כי רגילים שאני יוצא עם דוגמניות ועשירות - אבל כיום, אחרי שמונה שנות נישואים, אתם בטוח מבינים כמה שהאהבה האמיתית היא מבפנים", כתב תבורי. "לא מה שיש לנו בבנק ולא בגלל בית מפואר או מרצדס. הכל כל כך צנוע והכי חשוב הוא מה הרגשתי ואיך היא בנתה לי בית אמיתי, ללא תנאים... לא זהב על צווארה, לא טבעות, לא בגדי מעצבים ולא בית. כלום מבחוץ, רק הפנים מקרין החוצה, וזה היופי הפנימי שמעולם לא ראיתי. אהבת אמת", חתם באימוג'י של לב אדום.

עוד קודם לכן כתב תבורי בפוסטים נפרדים: "אם לביאה, אני דומע ומצדיע לך. תישארי פה תמיד איתי עד יום מותנו, נזדקן יחד. העולם הזה מלא בשאלות ולא תמיד יש תשובות. אני רוצה לספר לכם את סיפור חיי. בעצם כולם יודעים מי ומה עברתי עד שהגעתי לנחלה ולשקט ולעוצמה... ונולדתי מחדש. חיי היו זוהר והמון אקשן; מועדונים, מלונות ונשים. לא ידעתי מהו סבל האדם עד שפגשתי אותה. ראיתי איזה סבל ואיזו מורת רוח וכוח יש ליהודית אשתי".

בהמשך הזכיר את התקופה שבה נזקקו לעזרה על מנת להציל את בתה של באומן, קארין ז"ל, שסבלה מאנורקסיה. "כשקארין ז"ל כבר חלתה מאוד, יהודית נאלצה לפנות לעזרת הציבור. המון לגלגו וזלזלו בה. היא בכתה ימים ולילות, מכרה את כל מה שהיה לה וזה שום כלום כדי להציל אותה ממוות. כולם שלחו אצבע מאשימה לילדיה ולבן-אל למה הם לא עוזרים. אף אחד לא הבין שהילדים בעצמם נלחמים כדי לשרוד".

יהודית באומן ושימי תבורי, צילום: צילום פרטי

רגע לפני סיום, סיכם את מצבם של השניים כעת וייחל לעוד שנים ארוכות יחד עם באומן. "נשארנו בלי ילדה ובלי כסף ובלי בית ובלי שקל לחיסכון לעת זקנה, אבל תכלית אהבתנו גדולה וחזקה ואנו עובדים ומנסים לשרוד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר