בעלה של עדן בן זקן: "נזכרים בכמה שטויות עשינו"

הזמרת המצליחה חוגגת יום הולדת עגול, ולכבוד המאורע המרגש, בעלה, איש העסקים שוקי ביטון, הקדיש עבורה פוסט מיוחד • "כל יום אני מתרגש כאילו זה היום הראשון שהכרנו"

עדן בן זקן ושוקי ביטון. צילום: אינסטגרם

עדן בן זקן חגגה אמש (שבת) יום הולדת 30 ונכנסה לעשור הרביעי בחייה. לכבוד נקודת הציון המשמעותית הזו, בחר בעלה ואבי ילדיה, איש העסקים שוקי ביטון, להעלות פוסט חגיגי, מרגש ודביק במיוחד בעמוד האינסטגרם שלו, שם ניסה לסכם 11 שנות זוגיות עם אם ילדיו וגם להביט קדימה אל השנים הבאות.

"בולי שלי, את חוגגת גיל 30, זה ה-20 החדש", כתב ביטון בקריצה. "הכרנו כשהיית בת 19, ואני מסתכל אחורה וגאה בך. גאה בכמה הספקת, גאה בדרך שלך, גאה בעשייה שלך, בקריירה המטורפת שלך, ובמשפחה שלך. שני ילדים מדהימים הבאת לנו לעולם.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Shuki Biton (@shukibiton)

"הכל בצניעות, יושר, עבודה קשה ואהבה גדולה. נכון, כשמסתכלים אחורה אנחנו נזכרים בכמה ילדים היינו וכמה שטויות עשינו, טעויות והצלחות. אבל עכשיו כשהגעת לגיל 30, אני יכול להגיד לך שאנחנו עדיין אותם ילדים ועדיין נעשה שטויות, טעויות והצלחות. כי אלה אנחנו ובגלל זה אנחנו מתאימים ובגלל זה כל מי שרואה אותנו אומר 'מין מצא את מינו'".

בהמשך ניסה להמחיש במילים עד כמה בן זקן חשובה בחייו. "אשתי היקרה, אני לא יודע מה זה לנשום בלעדייך, אני לא יודע מה זה לחיות בלעדייך. אני לא יודע להסביר את כמות האהבה שלי אלייך מרוב שהיא גדולה. אני לא יודע להסביר איך כל יום אני מתרגש כאילו זה היום הראשון שהכרנו. תודה שיש לי אותך. אין עוד אחת כמוך בעולם שיכולה להכיל אותי ולאהוב אותי כמוך".

החתונה של עדן בן זקן ובעלה שוקי, צילום: סיני קורן

רגע לפני שחתם, ביטון הבטיח להמשיך להיות לצידה של בן זקן ולתמוך בה. "מאחל שתהיי בריאה ונחת מהילדים שלנו. כל השאר אני פה לשמור עלייך, לדאוג לך, לחבק, לנשק ולאהוב עד שנהיה מבוגרים ונצחק על הכל. יום הולדת שמח ל-30 שקל שכבשה מדינה שלמה. לילדה שאחרי עשר שנות קריירה, עדיין הכי מספר אחת בישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר