לאחר שפרץ בבכי בשידור: גיא זו-ארץ דואג ליעל בר זוהר

המנחה, שפרץ בבכי במהלך שידור פרק הפתיחה של "האח הגדול" כשהזכיר את אחיינו שנרצח ב-7 באוקטובר, סיפר לגולשים ברשת החברתית על הדאגה הגדולה לאשתו שאיבדה את אביה בשבוע שעבר • "אני מתקשר אליה, בודק לשלומה"

גיא זו-ארץ על הקושי שבחזרה לשגרה

אמש (ראשון) שודר אירוע הפתיחה של "האח הגדול", שכבר בדקות הראשונות הצליח לרגש רבים כשהמנחה גיא זו-ארץ נחנק מדמעות כשהזכיר את אחיינו עילי ברעם ז"ל שנרצח ב-7 באוקטובר. העצב הגדול על האובדן הקשה מנשוא ליווה את זו-ארץ גם בסשן שאלות ותשובות שפתח בחשבונו באינסטגרם, שם דיבר על הרצון להמשיך בחיים למרות הכל.

באחד הסטוריז הראשונים שהעלה זו-ארץ, הוא תיעד שיחת וידאו שערך עם אשתו, יעל בר זוהר. "רגע לפני, השיחה הקבועה עם יעלי שלי. לא יכול לעלות לשידור בלי זה", כתב. "אלוהים איתך", בירכה אותו בר זוהר בסרטון. "תודה, חיים שלי. את איתי! את איתי זה הכל!", השיב לה.

גיא זו-ארץ ב"מחוברים", צילום: באדיבות HOT וקודה תקשורת

בהמשך שיתף בתחושותיו לקראת פרק הפתיחה, ולא שכח את 125 החטופים שעדיין נמקים ברצועת עזה. "התרגשות של עונה חדשה, אבל קצת אחרת. שום דבר לא שלם עד שכולם חוזרים הביתה", הבהיר. זו- ארץ, שנחנק מדמעות במהלך השידור כשסיפר בדקות הראשונות לשידור על אחיינו עילי ברעם ז"ל שנרצח כשבילה ב-7 באוקטובר במסיבת הטבע בסמוך לקיבוץ רעים, סיכם לאחר מכן את הרגע המאתגר: "כמה קשה היה לכתוב את קטע הפתיחה השנה. עילי שלי, אתה תמיד בלב שלי, תמיד איתי בכל רגע וכל שנייה".

הסטורי של גיא-זו ארץ, אינסטגרם,

שעה קודם לכן פתח זו-ארץ בתיבת שאלות ותשובות. "לא מבטיח שאצליח לענות על הכל, אבל בואו נלך על זה", הציע ועדכן שינסה להשיב על שאלות שיופנו אליו בזמן שידור, בהפסקות הפרסומות.

בשבוע שעבר פקדה את זו-ארץ טרגדיה משפחתית נוספת, כשחמו, אביה של אשתו יעל, הלך לעולמו. "איך זה לחזור למצב שאשתך יושבת שבעה ולנסות לשדר עסקים כרגיל?", רצו לדעת. "שאלה מצוינת. הכי קשה בעולם", ענה. "אני כאן, מתקשר אליה, בודק מה שלומה, והיא בודקת מה שלומי. אבל אלה החיים, זאת אומרת, כל השנה הזאת, כמו שכולנו עוברים במדינה הזאת, הכאב והשכול, ויחד עם זאת הרצון להמשיך לחיות. קשה מאוד".

גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר בהשקת "מחוברים", צילום: משה בן שמחון

בימים אלה מצטלמים זו-ארץ ובר זוהר לסדרה "מחוברים". על חוויית הצילומים אמר: "זה הולך להיות מאוד אמיתי, מרגש ועצוב ואותנטי. אני ממש מחכה שהעונה הזאת כבר תעלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר