יעל בר זוהר. צילום: קוקו

יעל בר זוהר נפרדת: "אני לא מוצאת את המילים"

השחקנית בישרה לעוקביה באינסטגרם כי אביה הלך לעולמו, לאחר שאושפז ימים ספורים קודם לכן • "אני לא מאמינה שכותבת את המילים האלה, אבל אבא שלי הגיבור כבר לא פה"

תקופה לא פשוטה עוברת על יעל בר זוהר. אחרי שב-7 באוקטובר איבדה את עילי ברעם ז"ל, אחיינו הצעיר של בעלה גיא זו-ארץ שנרצח כשבילה במסיבת טבע בסמוך לקיבוץ רעים, היום (שלישי) היא בישרה בצער רב לעוקביה באינסטגרם כי אביה מנחם, שהיה בעברו מורה לחינוך גופני ואושפז לאחרונה בבית החולים איכילוב הלך לעולמו.

"אבא שלי", כתבה בר זוהר בלב שבור על רקע תמונה משותפת של השניים. "אני לא מאמינה שכותבת את המילים האלה, אבל אבא שלי הגיבור, כבר לא פה. אני עוד לא מוצאת את המילים, רק כבר מתגעגעת אליך נורא, אבא שלי המתוק".

יעל בר זוהר נפרדת מאביה בסטורי // אינסטגרם

לפני מספר ימים, כתבה בר זוהר על תחושותיה, כשאביה אושפז בבית החולים. "ימים לא פשוטים, כמו רכבת הרים. יש רגעים ממוטטים ויש רגעים של חסד. הבוקר אבא שלי פקח את העיניים אחרי כמה ימים קשים. ההתרגשות שלי הייתה בעיצומה. פתאום דבר קטן שקורה לנו כל בוקר ואנחנו לא מייחסים לו חשיבות הוא חסד. שנדע להעריך כל רגע ורגע וכל פעולה קטנה. כלום לא מובן מאליו". כיומיים לאחר מכן הוסיפה ושיתפה: "חוזרת רגע למציאות. לדאוג להורים שלנו שמתבגרים וכשהם חולים זאת מצווה וזכות כמובן, אבל זה גם מאוד לא פשוט. בעיקר קשה לי לראות אותו סובל".

באותו היום גיא זו-ארץ, בעלה של בר זוהר, ציין בחשבון האינסטגרם שלו את הטיפול המסור של יעל באביה. "איזו ילדה את להורייך. נכון שלפעמים אנחנו מקטרים על הילדים ועל הקושי לחנך אותם אבל בסוף – עזבי את המילים. הם רואים בעיניים שלהם את המסירות שלך להורייך, את כיבוד ההורים וזה החינוך הכי טהור שיש, זה נספג בדם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו