גל רובין פותחת הכל על היחסים עם אביה ועל בן הזוג הערבי

כוכבת "הישרדות", שנמצאת בימים אלה בזוגיות עם משתתף "בואו לאכול איתי" מחמוד (מודי) צפורי, פתחה תיבת שאלות לעוקביה, שם דיברה על היחסים הרומנטיים והקשר שהתנתק עם אביה החרדי • איך ביקשה "להרגיע" את כל מי שחושש מהתבוללות?

גל רובין ומחמוד (מודי) צפורי. צילום: ללא קרדיט

גל רובין עוררה סערה רבתי ברשתות החברתיות כשהתפרסמה הידיעה על כך שהיא בזוגיות עם משתתף תוכנית הדוקו-ריאליט הסאטירית "בואו לאכול איתי" מחמוד (מודי) צפורי. אמש (שלישי), כשהיא עוד סופגת לא מעט אש מהגולשים על בחירתה הרומנטית, היא פתחה תיבת שאלות ונידבה פרטים מעניינים במיוחד על מערכת היחסים איתו. איך ביקשה "להרגיע" את כל מי שחושש מהתבוללות?

גל רובין ומחמוד צפורי צמודים מתמיד (ארכיון)

"ת'אמת אני שואלת וחלילה לא לפגוע. לא מפריעה לך הלאום?", נשאלה רובין, שבחרה להשיב על רקע תמונה זוגית שלה ושל מודי. "בהתחלה הבהיל אותי מאוד. באופן הגיוני. כמוכם, כמוני. כל הסטיגמות בעולם קפצו לי לראש. אבל זה התנגש עם העיניים הטובות, השיח החכם, והתכונות הכל כך ג'נטלמניות, אז לא יכולתי להיות שופטת ולהעיף. אמרתי שנישאר חברים ואני אהיה מקסימה אליו, עם גבול. למרות שהוא הכי מדהים שפגשתי. צפיתי מהצד. וכל רגע הבנתי שהדת לא פקטור כאן, אלא האדם שמולי.

הסטורי של רובין, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

"ועכשיו, נותר להבין שאנחנו לא מייצגים דת ולא פוליטיקה. שנינו פרק ב', ולא נביא ילדים כדי לממש את המילה שכולכם כל כך אוהבים 'התבוללות'. סך הכל שני אנשים שאוהבים אחד את השנייה, בלי שום פערי תרבות, שגדלו באותה מדינה ויש להם הרבה במשותף. ולא, לא ניתן מקום לשנאה והסתה".

גל רובין ומחמוד (מודי) צפורי, צילום: ללא קרדיט

רובין, שמגיעה ממשפחה חרדית וחזרה בשאלה, נשאלה גם על הקשר עם אביה שידע כבר עליות ומורדות. "הלוואי שיקבל אותי בכל מצב", אמרה רובין על אביה. "כבר גישרתי את הדרך אליו בתוכנית 'עוד ניפגש' אחרי חמש שנים שלא דיברנו, והייתה לו שם מסקנה מהממת שלא קיבלה תוקף הפעם. חזרנו לאחור שוב", עדכנה.

גל רובין ומחמוד (מודי) צפורי, צילום: ללא קרדיט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר