ספיר בורגיל על היחסים עם אברהם אקלום: "לא מציאות ורודה"

כוכבת העונה האחרונה של "האח הגדול" הרימה את הכפפה ואפשרה לעוקביה לשלוח אליה שאלות, כשעל הפרק הזוגיות עם ארוסה • איך התייחסה להערה שקיבלה על כך שהשניים אף פעם לא רבים?

ספיר ואברהם. צילום: אינסטגרם

"נוהל זה נוהל", כתבה אמש (מוצ"ש) ספיר בורגיל בסטורי בחשבונה באינסטגרם וצירפה תיבת שאלות לעוקביה הסקרנים. במהלך הסשן התבקשה בורגיל לעסוק לא מעט במערכת היחסים עם מי שהכירה בבית "האח הגדול", ולו התארסה לאחרונה, אברהם אקלום. בורגיל נשאלה איך היא מצליחה לשמור על ביתה ללא מריבות בזוגיות ועל חלוקת התפקידים בינה לבין בן זוגה בבית המשותף והעניקה תשובות כנות ומפתיעות.

ספיר בורגיל במשבר קיומי (ארכיון)

"איך זה שאת ואברהם ביחד 24/7 ולא רבים? מה הסוד שלכם להצלחה?", ביקשו לדעת. "אין דבר כזה זוג שלא רב!", פסקה בורגיל בפתח תשובתה. "ראיתם גם ב'האח' את הריבים שלנו. היינו הכי חשופים שיש. למדנו פשוט לתקשר יותר טוב. אם פעם ריב היה נמשך יומיים, היום הוא שעה. אבל בטח שרבים, זה לפעמים גם כיף", הוסיפה בהומור. "שאף אחד לא ימכור לכם מציאות ורודה!".

הסטורי של ספיר מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

הגולשים, שנחשפים בסטוריז של בורגיל לחלק המשמעותי שלוקח אברהם במטלות הבית המשותף בבאר שבע אליו עברו להתגורר יחד, פרגנו. "איפה זוכים בגבר כמו אברהם שעושה ככה ניקיונות מרצונו?", שאלו. "קודם כל זה חינוך!", קבעה ספיר. "אז תודה לחמותי וחמי לעתיד. שנית, זו ההבנה שזה בית משותף, מטרות משותפות, והכל מסתכם בעבודת צוות. כשאברהם רואה אותי עמוסה (וברוך השם יש פרויקטים), הוא מבין שאין דבר כזה תפקידים. 2024, רבותיי. אין תפקיד לאישה או תפקיד לגבר. שותפים הם שותפים עד הסוף, לא רק איפה שנוח. אז בהתחלה עזרתי לו והסברתי לו מה הדגשים שחשובים לי, כי אין טעם שהוא ינקה ואני אחריו. והיום? הוא מנקה יותר טוב ממני".

שניר בורגיל ואחותו ספיר, צילום: מתוך פייסבוק

בורגיל, שנמצאת בתקופה האחרונה בנתק מוחלט מאחיה שניר ולא הגיעה לחתונתו עם שי עופרי שהתקיימה בחודש שעבר, התבקשה על ידי הגולשים להתייחס לפוסט שבו חשפו השניים כי הם מצפים לבן. "מה את אומרת על זה שלשניר יש בן?", ניסו. "כל נשמה שיורדת לעולם, ובפרט כשהיא תוספת למשפחת בורגיל, היא שמחה גדולה", ענתה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר