כוכבת "האח הגדול" נגד רון חולדאי: "הוא מדבר על ביבי והוא בעצמו אותו דבר"

נופר מור, שנולדה וגדלה בעיר, בחרה לבקר באופן חריף את העומד בראשה • זאת בזמן ולאור העובדה שנתקעה בפקקים בדרכה לפגישה

נופר מור ורון חולדאי. צילום: מאיר פרטוש, קוקו

כמו רבים מתושבי המדינה, נופר מור מצאה את עצמה היום (רביעי) תקועה בפקקים בדרכה לפגישה בתל אביב, מה שהוביל אותה לשתף בכעס שלה על מי שלדעתה אחראי למחדל: רון חולדאי.

נופר מור: "איזה עין יש לאנשים" (ארכיון)

"צריכה להגיע לאזור הכי מעצבן בעיר", עדכנה מור את 179 אלף עוקביה בפתחה של סדרת סטוריז שהעלתה לאינסטגרם. "האם חניתי בחניון והזמנתי מונית? התשובה היא כן. עיר ללא מזור, עיר ללא איכות חיים. כל מי שבחר בו, שיתמודד עם הדבר הזה. הוא הרס את העיר. כל העיר שבורה ופקוקה. מה עשית, חולדאי?".

"מי שבחר בו זה צפון תל אביב", אמר לה נהג המונית איתו נסעה. "נו ברור, מי יצביע לו...", השיבה מור. "זה הרס את העיר. את הכל. כאילו אנחנו בהולנד ורוכבים רק על אופניים... הוא מדבר על ביבי ומדבר על כולם והוא בעצמו אותו דבר. כל העסקאות שהוא סוגר. תעשה לי טובה. מה הוא עשה לעיר... גמר את העיר".

נופר מור, צילום: רונן אקרמן

בהמשך מור עדכנה כי למרות ששילמה 100 שקלים למונית, היא נאלצה לרדת ברחוב ולהמשיך ברגל. "אני מבעבעת מעצבים", כתבה על גבי הסטורי כשהיא מתייגת את חולדאי. "תגידו לי אם זה נורמלי לחיות בעיר הזו".

בסיומו של רצף הסטוריז הזועמים, ביקשה מור לסכם את דעתה דווקא מנקודת מבטה של מי שבעבר התגוררה בעיר אך בחרה לעזוב אותה בגלל תחלואותיה. "כל מי שלא גר בתל אביב וחושב שזאת עיר מהממת ועם איכות חיים, חייב להבין שהוא טועה", כתבה. "אמנם עיר ללא הפסקה והמסעדות והכל פתוח, אבל צריך לצאת מהבית שעה וחצי לפני כדי להגיע לכל מקום בזמן ואם בכלל. עיר שבורה, אתר בנייה ענקי, רעש ושלא נדבר בכלל על גידול ילדים כאן כי זה בלתי אפשרי. סיוט של עיר.

רון חולדאי, צילום: גדעון מרקוביץ

"אולי אולי עוד 20 שנה, כשיהיה פתרון לכל הבלגן כאן, אנשים ירצו לחיות כאן או לחזור. ואני אומרת את זה בתור מישהי שנולדה וחיה כאן 32 שנים. שמחה שעזבתי ועצובה ממה שקורה כאן".

מטעם עיריית תל אביב-יפו בחרו שלא להגיב לדברים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר