יעל בר זוהר פרצה בבכי: "אולי הוא ידע משהו שאנחנו לא"

הכאב והגעגוע לאחיינו של בן זוגה שנרצח ב-7 באוקטובר מלווים את מגישת הטלוויזיה גם בזמן חופשה שהיא מקיימת הרחק מהארץ • "כל השלג פה הציף אותי"

יעל בר זוהר פורצת בבכי

יעל בר זוהר נסעה לפני מספר ימים להגשים חלום ישן לאמה: טיול של השתיים בפינלנד. אמש (שבת) היא ביקשה לשתף בחשבונה באינסטגרם ברגעים מתוך הטיול המשפחתי שבהם נזכרה בעילי ברעם ז"ל, אחיינו של גיא זו-ארץ בעלה, שנרצח במסיבת הטבע ברעים בטבח 7 באוקטובר.

בסדרת סטוריז שהחלה בסרטון שלה, בר זוהר פורצת בבכי בזמן נסיעה בארץ המושלגת. היא פתחה את הלב וכתבה על הגעגוע ועל אופיו המיוחד של הבחור הצעיר שחייו נגדעו באחת.

"כל היערות המושלגים מאוד מזכירים לי את עילי", כתבה בר זוהר על רקע קטע הווידאו שלה פורצת בבכי. "הוא מאוד נוכח פה בטיול הזה. וכל השלג פה הציף אותי בגעגוע ועצב גדולים. עילי עבר הכשרה אצל וים הוף והיה מטפל בטכניקת נשימות ואמבטיות קרח. כשהוא הוכשר באירופה, אני זוכרת שהוא שלח לנו תמונות שלו מהשלג. אני מתגעגעת אליך, עילי".

גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר בהשקת "מחוברים", צילום: משה בן שמחון

בהמשך פרסמה בר זוהר סטורי נוסף, הפעם עם תמונה מחויכת של עילי ז"ל בשלג, כשברקע התנגן השיר "טיול" של להקת הרוק הפיל הכחול. "זה שיר שעילי אהב ושלח לידידה שלו ממש כמה ימים לפני 7 באוקטובר. להקשיב למילים ולא להאמין. אולי הוא ידע משהו שאנחנו לא", תהתה. בסטורי נוסף פרסמה בר זוהר תמונה אחרת של עילי בשלג, כשהפעם ברקע התנגן השיר "עולה עולה" של יזהר כהן. "זה השיר בצלצול של עילי בטלפון שלו. זה כל כך משקף אותו. תמיד מחייך, תמיד מרים לך את מצב הרוח ועם שמחה בלב. מתוק שלי".

מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בסטורי האחרון בנושא, צילמה בר זוהר את הנוף המשתקף מהבקתה שלה. "נשארנו בבקתה במיוחד עד הלילה. עדיין מתלבטת אם להיכנס לאגם הקפוא שחפרו לי שם במיוחד והאירו אותו. בהתחלה חשבתי לנסות בשביל עילי, אבל מודה שהשתפנתי. הסתפקתי בהוט טאב (ג'קוזי)", שיתפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר