"מי שעושה רע לאחרים, זה חוזר אליו - וזה חזר אליי"

מעיין אשכנזי שיתפה עם עוקביה בדרך הקשה שעברה עד שהגיעה למסקנה כיצד להתנהל במערכות יחסים • בנוסף, חשפה באיזה אופן נפגעה בעבר

מעיין אשכנזי. צילום: אור גפן

סשן שאלות ותשובות שקיימה אמש (שבת) מעיין אשכנזי עם מאות אלפי עוקביה באינסטגרם חשף אמת כואבת אך מלמדת מעברה, והביא עימו הודאה על בגידה והלקח שלמדה ממנה.

אפשר גם וגם: מעיין אשכנזי במסר לעוקביה

"בגדת פעם בעברך?", ביקשו עוקביה של אשכנזי לדעת, וזו השיבה בכנות: "כן" - וסיפרה שמדובר באפיזודה מעברה, כזו שלמדה ממנה בדרך הקשה. "בצעירותי כשלא חשבתי על המעשים שלי. על טעויות משלמים", ענתה. "אני למדתי שהגלגל מסתובב. מי שעושה רע לאחר, זה חוזר אליו - וזה חזר אליי. נבגדתי גם בעבר. 'קארמה איז איז אה ביץ'", שיתפה וביקשה מעוקביה: "תהיו אנשים נאמנים וטובים".

בהמשך אשכנזי נשאלה אם היא חושבת שלא הולך לה באהבה וגם כאן שיתפה בכנות מניסיונה. "אני חושבת שהבחירות שלי לא היו מדויקות ולא מספיק נכונות עבורי", הודתה. כזכור, באוגוסט האחרון פירקה את הזוגיות עם דור חי חמו, שכללה גם אירוסין של חצי שנה. זאת לאחר כשנה וחצי של זוגיות. בנוסף, הייתה בעבר במערכת יחסים ארוכה עם משתתף "האח הגדול" אביחי אוחנה.

מעיין אשכנזי, צילום: רונן אקרמן

"בורא עולם עדיין לא שלח לי את הגבר שמתאים לי שאיתו השמיים יהיו הגבול. אני בטוחה שביום שיגיע הזיווג הנכון אין לי ספק שיילך לי", סיכמה באופטימיות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר