משה יחזקאל ומאי שכטר. צילום: ללא קרדיט

כוכבת "חתונמי" אחרי הלידה: "לא הבנתי איך בן זוגי יכול להימשך אליי"

למעלה מחודש אחרי לידת בנה הבכור ורגע אחרי שהתארסה, מאי שכטר פצחה בווידוי אמיץ בחשבונה באינסטגרם וסיפרה על הרגעים שבהם שנאה את גופה • "הייתי בשוק במיוחד לאור הגוף שכל כך אהבתי"

למאי שכטר יש בתקופה זו הרבה סיבות לשמוח. לפני קצת יותר מחודש היא הביאה לעולם את בנה הבכור עדי יחד עם בן זוגה משה יחזקאל, שאותו הכירה כזכור מתחת לחופה בתוכנית "חתונה ממבט ראשון". לפני מספר ימים החגיגה אף התעצמה כשהשניים הודיעו על אירוסיהם. אבל למרות הכל, נראה שלא הכל ורוד אצל הכוכבת.

מאי ומשה מגיבים לאחר ההחלטה ב"חתונה ממבט ראשון", ב-2022 // כתב: עמי פרידמן, צילום: משה בן שמחון, קשת 12 וגיל הפקות, לירון סער, אביב חופי (ארכיון)

אמש (ראשון) היא פתחה את הלב ושיתפה סדרת סטוריז באינסטגרם בה דיברה על מערכת היחסים המורכבת שהיא מנהלת עם גופה אחרי הלידה.

"הדואליות בכל פעולה ותחושה מלווה אותי במיוחד מאז שאני אימא", כתבה שכטר על רקע סרטון שלה משיעור זומבה שבו השתתפה. "לדוגמה, אני יכולה לשאוב, לבקש ממשה לתת לו בקבוק, ליהנות משעות שינה רצופות ועדיין לבכות על זה", חלקה. "ככה גם בתהליך עם הגוף שלי. בכנות שלא מתפשרת, אגיד שלא התעסקתי עם הגוף שלי בשלושת השבועות הראשונים, כי רק שרדתי. עכשיו, כשאני מרימה את הראש מעל המים, לא יכולתי להסתכל במראה. לא הבנתי איך משה יכול להימשך אליי. הייתי בשוק ובמיוחד לאור הגוף שכל כך אהבתי לפני הלידה. אהבתי כל שריר בבטן שלי שעבדתי עליו קשה. ואז הגיעה ההיפרדות הבטנית".

מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בהמשך סיפרה על ההחלטה לקלף מעליה בגדים במהלך השיעור שבו השתתפה, למרות חוסר שביעות הרצון מגופה, מה שהוביל בהמשך גם לשינוי בחשיבה. "היום, חודש ושמונה ימים אחרי הלידה, הלכתי לראשונה לשיעור זומבה. חם לי. להוריד את החולצה? הבטן שלי נוזלת מכל כיוון לתפיסתי. אחרי דקות בודדות, אמרתי שאם יש מקום להרגיש את הגוף שלי בשלמותו, זה עם הקבוצה המדהימה הזאת. הורדתי את החולצה ורקדתי עד כמה שיכולתי. בחמלה, באהבה, נהניתי מכל טיפת בטן שנשפכה לה. נהניתי להסתכל על החזה שלי שמעולם לא היה בגודל הזה. הרגשתי אימא אדמה שהביאה לעולם את עדי ומגיע לי ושאני אוהבת כל טיפת שומן בגוף שלי. אוהבת את העובדה שאני לא בכושר שיא, אבל עושה את הכי טוב שלי ונהנית".

מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

לקראת סיום סדרת הסטוריז, ביקשה שכטר להעביר מסר מעצים. "סוף השיעור וכבר אין לי כוח, אבל נהנית כל כך. נכון, יש נשים שחוזרות לעצמן צ'יק צ'ק אחרי לידה, ויש כאלו שיראו אותי ויגידו 'מה היא רוצה?'. אבל שורה תחתונה – אני מקווה שכל מה שמשותף לכולנו זאת האהבה המטורפת שמגיעה לגוף השמימי שלנו שהביא לעולם את האהבות הכי גדולות שנדע. דואליות? כן! יום אחד לשנוא כל חלק במראה ויום אחר להעריץ! ובשני הימים הללו אתן מדהימות!", חתמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו