מירי מסיקה פרצה בבכי בבית קפה בלונדון: "המלצרית לא הבינה, הביאה לי כוס מים"

הזמרת, שנמצאת בבירת אנגליה למטרות עבודה, פתחה את המצלמה וסיפרה על שיחה קצרה שניהלה עם מלצרית בעיר שהבחינה בה בוכה • "אי אפשר להסביר לאנשים מה זה להיות ישראלי", אמרה בדמעות

מירי מסיקה מתפרקת

החדשות הנוראיות שבהן התבשרנו כולנו אמש (שלישי) על נפילתם של 24 לוחמים ברצועת עזה תפסו את מירי מסיקה במהלך שהותה בלונדון, שם היא נמצאת בימים אלה לצורכי עבודה.

בניסיון להעביר לקהל עוקביה באינסטגרם את הייחודיות בכל הקשור לרגישות שמפגינים אזרחי ישראל בנושא חיי לוחמינו, היא שיתפה בשיחה שערכה עם מלצרית בריטית שלא הצליחה להבין מדוע מסיקה מתייפחת על מותם של אנשים שלא הכירה כלל.

מירי מסיקה, צילום: קוקו

"עכשיו ישבתי לבדי לארוחת בוקר, פתחתי את החדשות, המלצרית לא הבינה, הביאה לי כוס מים, לא הבינה למה אני מייבבת", תיארה מסיקה את הסיטואציה. "אני מסבירה לה שמתו המון חיילים. פתאום הבנתי שבמדינות אחרות כשמתים חיילים זה כאילו מבאס, אבל אתה לא...".

מירי מסיקה, צילום: קוקו

בהמשך חלקה מסיקה בחילופי הדברים בין השתיים ובניסיונות של המלצרית להבין מדוע הסיפור הקשה נגע בה באופן כל כך אישי. "היא שאלה 'רגע, את הכרת מישהו באופן אישי?'. עניתי 'לא'", ציטטה מחילופי הדברים בין השתיים. "'אז למה את בוכה? את לא מכירה אותם אפילו'", התקשתה להבין אותה המלצרית.

מירי מסיקה, צילום: דודי ועקנין

רגע לפני שכיבתה את המצלמה, פרצה מסיקה שוב בדמעות וסיכמה: "אי אפשר להסביר לאנשים מה זה להיות ישראלי. פשוט כאב כל כך גדול וזכות כל כך גדולה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר