מזל טוב: מאיה בוסקילה מאורסת לבן זוגה הצעיר

מאז שחשפו את מערכת היחסים ביניהם, הזמרת ובן זוגה, הצעיר ממנה ב-18 שנה, לא הסתירו את אושרם • כעת, עם בוא השנה החדשה, בן הזוג שאולי ביקש את ידה • תשובתה הייתה חיובית, כמובן

מאיה בוסקילה מאורסת

מזל טוב: אחרי שנה וחצי של זוגיות ובדיוק בחצות, שאולי שלוים כרע ברך, שלף טבעת והפך את מאיה בוסקילה באופן רשמי לארוסתו הטרייה. "ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד", שיתפה מאיה הנרגשת את 133 אלף עוקביה באינסטגרם אמש (שני) בתחושותיה לאחר ההצעה, כשהיא חולקת תמונה שלה מביטה בשאולי באהבה.

"שנת 2024 התחילה טוב ממה שציפיתי", הודתה אך הקפידה להזכיר בדבריה גם את החיילים והחטופים ולשאת תפילה עבורם. "עכשיו רק נשאר שהחטופים יחזרו בשלום והחיילים האהובים שלנו יחזרו בשלום הביתה ואז הכל יהיה מושלם מבחינתי. שאול שלי, אני אוהבת אותך אהבה טהורה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Maya Buskila (@maya_buskila)

גם שאולי הנרגש שיתף את עוקביו באינסטגרם בהצעה בה הוא נראה כורע ברך עם הטבעת, כשמאיה הנרגשת משיבה מיד בחיוב וממלמלת שהייתה לה הרגשה שההצעה עומדת להגיע.

"סוף סוף", כתב שאולי בטקסט שליווה את סרטון ההצעה שהעלה ולווה בסדרת סטוריז נוספים בהם תועדה מאיה הנרגשת עם הטבעת. "כל היום אני בחרדות שהיא לא תגלה ובסוף הצלחתי במשימה. אהבת חיי, אני שלך לנצח".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Shauli Shloim (@shauli_shloim)

עבור מאיה (46) מדובר בפעם השלישית מתחת לחופה אחרי שהייתה נשואה בעבר פעמיים: בשנת 2011 נישאה למתן כהן עימו הביאה לעולם את בנה היחיד לני. השניים התגרשו כשנתיים לאחר מכן. בשנת 2019 נישאה לעוזי אזולאי ולאחר כשנתיים גם הנישואים האלה הגיעו לסופם. הם הסתיימו בגירושים ולאחר מכן בניסיון קאמבק שלא צלח. עבור שאולי (28) מדובר בנישואים ראשונים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר