"מחכה לחלוק איתך במה": ההודעות המצמררות ששלח שאולי גרינגליק ז"ל לעדן חסון

הזמר שיתף את קהל הגולשים בהודעות פרטיות ששלח לו החייל שאולי גרינגליק ז"ל לפני למעלה משנה • אתמול הוא השיב לו: "לא הגיע לך ללכת"

עדן חסון. צילום: גבריאל בהרליה

נפילתו של שאולי גרינגליק ז"ל בקרבות ברצועת עזה צמררה אמש (שלישי) מדינה שלמה. קטע הווידאו של האודישן שלו נבחן לתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" כשהוא שר את שירו של חנן בן ארי "עטלף עיוור" הציפה ברגשות החמצה מצמיתים ולא הותירה עין אחת יבשה בישראל. שעות אחרי הבשורה המרה על מותו של גרינגליק, פרסם עדן חסון צילום מסך בחשבונו באינסטגרם של שתי הודעות ששלח לו גרינגליק; אחת בחודש ספטמבר בשנה שעברה ואחת חדשה רק לפני שבועיים. חסון, שלא ענה להודעות בזמן אמת, עשה זאת כעת בלב שבור ודואב.

סרן (מיל׳) שאול גרינגליק ב"הכוכב הבא" - שלושה שבועות לפני שנפל בעזה // באדיבות קשת 12

"שמע, אתה כוכב. מחכה לחלוק איתך במה", כתב שאולי לחסון בהודעה פרטית בחודש ספטמבר האחרון. לפני כשבועיים שלח הודעה נוספת לחסון שבה כתב "ברור שאולי", ככל הנראה כתשובה לתוכן שהעלה חסון באותו זמן.

הסטורי של חסון, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

חסון לא השיב אמנם באותה עת לגרינגליק, אך אמש עשה זאת באופן סמלי ושיתף את עוקביו בטקסט שיצא מנבכי ליבו. "הלוואי שהיית איתנו. הייתי חולק איתך במה שרק היית בוחר. תודה על מה שעשית בשביל המדינה. לא הגיע לך ללכת. היית אמור לחיות חיים מלאים ושמחים. בהיכרות הקצרה שלנו היית אדם שמח.

"מקווה שטוב לך למעלה. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים", חתם באימוג'י של לב שבור. על רקע השיחה שיתף חסון בתחושותיו הקשות לאור הטרגדיה וכתב: "כואב לי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר