רונן מ"חתונמי" חושף: "היו צעקות, רותם חצתה איתי קו אדום"

משתתף ריאליטי השידוכים ערך לייב עם מאמנת זוגית ויועצת מינית שבמהלכו השיב באומץ על שאלות בנוגע לקשר הרומנטי עם האישה ששודכה לו בתוכנית הפופולרית

רותם ורונן בסופ"ש הזוגות של "חתונמי" . צילום: צילום מסך באדיבות קשת 12

רונן מיימון עלה אמש (רביעי) ללייב בעמוד האינסטגרם של דנל מור, יועצת זוגית ומינית, שם פתח הכל על מערכת היחסים עם בת הזוג שלו בתוכנית "חתונה ממבט ראשון" רותם פיינברג. במהלך השידור דיבר מיימון על הריב הראשון והחזק שהתפתח בין השניים כבר בירח הדבש, על הבקשות של פיינברג שלא לפתוח הכל מול המטפל בתוכנית, ועל הקו האדום שחצתה עמו ומשם כבר לא הייתה דרך לתקן.

רותם מחתונמי פותחת את הלב

כבר בתחילת הלייב מיימון סיפק לגולשים הצצה מעניינת לקטעים שלא שודרו ולא צולמו. "בירח דבש היה ריב מאוד חזק, מאוד עוצמתי", אמר. "ובעצם הבנתי שהולך להיות לנו לא פשוט. היו צעקות. זה מאוד הפתיע אותי ביחס לזמן שאנחנו מכירים. הגברת הביאה את עצמה מיד, בלי פילטרים".

בהמשך נשאל לגבי הבקשות של פיינברג לכאורה שלא לדבר על נושאים מסוימים מול גלעד המטפל. "זה מלכוד. אתה נמצא בסיטואציה שאתה לא יודע איך להתמודד איתה. יש איזשהו רצון לשמור על הרצונות שלה. היא נמצאת במקום מאוד חרדתי, מאוד לא בטוח מול המצלמה. מצד שני זה הורג אותי ואותה, וגם אמרתי לה שאנחנו לא נשרוד ככה. היא לא ידעה איך לצאת מזה. היא יצאה רע ועוד פעם רע".

רונן ורותם ב"חתונה ממבט ראשון", צילום: קשת 12

על המחמאות שהקפיד להרעיף על פיינברג אמר: "הכלה של בן אדם שנמצא בסיטואציה מאוד חריגה מבחינתו. היה מאוד אותנטי, היא באמת נבהלה, וזה השפיע גם עליי. היה גם ריצוי אבל הרבה הכלתי, עד שבאיזשהו שלב הבנתי שאני נשאב לתהליך שלה ושאלתי את עצמי איפה התהליך שלי".

"מה גרם לפרידה?", נשאל מיימון, במה שנראה שהוביל לפתיחתה של תיבת פנדורה. "היה שם מעשה שהיה קו אדום מבחינתי. היא הבינה שזה מאוד השפיע עליי. נפגשנו עם גלעד במפגש חירום ושם הסברתי לו. אמרתי לו 'אני לא פה בשביל לתקן'. בגדול, זה היה משהו בסגנון אחר לגמרי. היה משבר אמון ביני לבינה בגלל הפחד שלי לספר דברים והיכולת שלה לקבל אותם, אז השתמשתי בדרכים אחרות.

רונן ורותם, צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12

"היה שם מדבר אמון פשוט, שאי אפשר היה לגשר עליו בגלל הפערים בתקשורת, ואז נחצה גבול מאוד אדום מבחינתי, חמור. ואז כשהגענו לגלעד הוא ניסה לדבר על הגבול האדום שהיא עברה מבחינתי ואמרתי 'לא באנו לתקן, אני פה להיפרד'. גלעד אמר שהיא יצרה את התנאים לפרידה, בחציית הקו האדום. לא הייתה לי ברירה. נפרדנו".

שבועיים אחרי הפרידה, מיימון התגעגע ושב לזרועותיה של פיינברג. על השאלה כמה זמן החזיק הקאמבק, השיב: "שלושה-ארבעה ימים אחרי, ראיתי שיש דברים שלא יכולים לעבור מעליי, עם כל הרצון. אני לא מצליח, אין. ברמה התקשורתית אנחנו לא מצליחים". על הנתק בין השניים שהחל עוד לפני שידורי התוכנית אמר מיימון: "היא לא רוצה לדבר איתי. לפני השידורים שלחתי הודעה ארוכה, טובה, לבבית מאוד. היא אמרה שהיא במקום טוב והיא למדה על עצמה. היא פחות הייתה לבבית. הייתה מאוד קונקרטית. אמרתי שאשמח להיפגש ואז היא אמרה לי שלא". מיימון נשאל האם גם אחרי הפרידה, היה רצון מצידו לחזור שוב לקשר עם פיינברג. "ממש ממש לא. אין רגשות רומנטיים", הכריז.

רותם ורונן, צילום: מתוך "חתונה ממבט ראשון", קשת 12

לסיום דיבר רונן  גם על הרצון שלו לגונן על בת זוגו לתוכנית ברשתות החברתיות. כידוע, פיינברג זוכה למטחי ביקורות קשים במיוחד והתקפות ברחבי הרשת, בעיקר בשל התנהלותה מול מיימון. "מידת הרחמים אצלי גבוהה ממידת הצדק. גם אם התגובות שקיבלה מגיעות לה כביכול, כואב לי. מאוד חשוב לי לוודא שהיא בסדר, למרות הכל", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר