הזמר אדם משתף בטיפולים הקשים כחלק מהמאבק במחלת הסרטן

הזמר ממשיך לשתף את הגולשים ברשת במאבקו ההרואי נגד מחלת הסרטן, ומספר על השבוע הדרמטי שחווה שבו איבד את כל שיערו וסבל מזיהום

הזמר אדם. צילום: קוקו

באומץ ראוי להערכה פתח אמש (שני) הזמר אדם את הלב בפני עוקביו ברשת החברתית פייסבוק וחלק עמם ברגעי הסבל והייסורים שעבר בימים האחרונים כשהתגלה בגופו זיהום חמור בשיאו של הטיפול הכימותרפי שהוא מקבל כחלק מהמלחמה בסרטן, שהתגלה בגופו בשלהי חודש מאי האחרון.

אדם מופיע בביה״ח איכילוב. קרדיט: ליאור צור, דוברות איכילוב (ארכיון)

"בשבוע שעבר התאשפזתי ב'נוהל' לטיפול כימותרפי והמשך הקרנות. כל מה שביקשתי מהיקום או ממי שזה לא יהיה, שהטיפול יעבור בשלום ואחזור הביתה כדי לגלח את הראש ממעט השיער שנשאר עליו (הרוב נשאר על הכרית כבר בכימו הראשון)", סיפר אדם בפתח הפוסט. "אז זהו, שהחיים הם לא תוכנית כבקשתך. חוויתי שבוע זוועתי במיוחד, חלקו ביחידה המוגברת. לקח זמן להבין מאיפה מגיע החום הגבוה שתקף אותי, לחם הדם הנמוך, והרעידות הבלתי פוסקות שהופיעו משום מקום. שבעה סוגי אנטיביוטיקה הוזרמו לי לגוף, דקרו ובדקו, בדקו ודקרו, עד שהבינו שמדובר בזיהום רציני והצליחו להתגבר עליו. תופעות הלוואי היו נוראיות".

לאחר מכן התייחס אדם למחלוקת והפילוג בעם בעקבות המחאה המתמשכת נגד הרפורמה המשפטית. "כל מי שמכיר אותי יודע שאני פריק של אקטואליה. בזמן האשפוז, כבר לא יכולתי לעקוב אחר האירועים, הייתי מנותק מהחיים. בשישי בצהריים שוחררתי ומיד השלמתי 'חוסרים חדשותיים'. כל הייסורים, הכאבים, המחטים שבהן נדקרתי כל השבוע התגמדו אל מול הכיווץ והכאב החד שפילח את נשמתי. אני לא כאן כדי לחנך, אלא בשביל לבקש: אל תשכחו שאנחנו אחים, כוחנו באחדותנו. תזכרו שלמרות הכל, אנחנו עם אחד", הפציר בעוקביו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר