לאחר שחשף את מחלתו: הזמר אדם פונה למעריציו ומעדכן במצבו

הזמר הוותיק פרסם פוסט בפייסבוק שבו ביקש לעדכן את מעריציו בטיפולים שאותם הוא עובר, זאת לאחר שבישר לאחרונה כי אובחן במחלת הסרטן

הזמר אדם. צילום: קוקו

כחודש לאחר שבישר למעריציו כי חלה בסרטן ויאלץ לעבור טיפולים אונקולוגיים, הזמר אדם עדכן אמש (רביעי) במצבו הרפואי כשהוא מבקש גם להודות למאות הדורשים בשלומו ומתפללים להחלמתו.

"מימין: שישי בגריי ביהוד. משמאל: השבוע בכימו והקרנות", כתב אדם (63) בפוסט שהעלה לפייסבוק כשהוא מוסיף שתי תמונות: האחת מרגעי האושר שלו מופיע על הבמה והשנייה במיטת בית החולים כחלק מהטיפולים הכימותרפיים שהוא עובר.

הזמר אדם, צילום: קוקו

"מעדכן בתגובה למאות ההודעות שהגיעו", ביקש להסביר את הסיבה לשיתוף. "ב״ה אני בסדר, עד כה עומד בזה, מזכיר לעצמי כל רגע מה באמת חשוב ומזכיר לכם לעוף על החיים", ביקש לסיים את הפוסט הקצר במסר אופטימי, למרות הנסיבות הלא פשוטות.

כזכור, אדם, מי שהיה אחד הזמרים המצליחים בישראל בשנות ה-80 וה-90, עדכן את מעריציו לפני כשלושה שבועות על מצבו הרפואי כשחשף שאובחן עם סרטן. "אהוביי ואהובותיי, היום התבשרתי שאצטרך לעבור סדרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה. עדיין מתקשה לעכל", כתב אדם בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כשהוא מסביר כי הוא מעדיף לשתף את הדברים בעצמו מאשר לתת להם לדלוף החוצה בדרכים אחרות.

אדם מופיע בביה״ח איכילוב. קרדיט: ליאור צור, דוברות איכילוב

"מאחר והוגדרתי כחולה אונקולוגי, אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר, אלא בע"ה להתמודד עם מה שיבוא", הוסיף. "אתחיל את הטיפולים בעוד כשבוע ועד אז בוחר להמשיך לתפקד, כל עוד זה אפשרי וכפי שהומלץ לי על ידי הפרופסור שפגשתי בבית חולים היום", הוסיף והבטיח לסיום: "אקיים את המופע הקרוב בגריי בתל אביב בשביל הנשמה שלי ובשביל האהבה שאאסוף לימים מורכבים. אז נכון לעכשיו שלחו רק אהבה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר