תצליחו לזהות? מירי כהן חשפה תמונה עם 33 קילוגרמים יותר ממשקלה כיום

לפליטת הריאליטי נמאס לקרוא הערות על כך שנתוני גופה אינם אנושיים, אז היא ירדה למרתף ביתה וחיפשה תמונה ישנה שבה הוכיחה לעוקבות שלא תמיד התהדרה בפיגורה מעוררת קנאה

מירי כהן, צילום: אינסטגרם

מירי כהן ביקשה אמש (ראשון) ממאות אלפי עוקביה באינסטגרם להפנות אלה שאלות מעניינות, מבלי שציינה נושא ספציפי. את הפוקוס הגדול מבין מגוון הקושיות שעליהן נדרשה להשיב, תפסה דווקא בקשה של עוקבת, שדרשה לראות את כהן בגזרה שונה לחלוטין מזו שהיא מציגה היום, עם משקל כבד בהרבה מזה שהיא מתהדרת בו כיום. כהן נעתרה לבקשה, ופרסמה תמונה שלה אחרי לידת בנה הבכור לפני שנים רבות. מודים שגם לנו היה קשה להאמין שכך הייתה נראית פעם אושיית הרשת בת ה-51. 

• "המצב לא משתפר": הדרמה הרפואית המטלטלת של מירי כהן

"תעלי תמונה מההיריון עם מתן (בנה הבכור של מירי; י"ד) שנרגיש שגם את אנושית", ספק ביקשו ספק עקצו. "אני אנושית לגמרי!", פסקה כהן. "אני הייתי 33 קילוגרמים יותר בהיריון עם מתן, ונראה לי שלא תזהו אותי", התבדחה. "ואומר שוב: אני עם נטייה להשמנה כמו אבא שלי, ואני שומרת על המשקל שלי מגיל מאוד צעיר, ולא תמיד קל לי", שיתפה. "אני יורדת עכשיו למרתף לחפש תמונה שאני בהיריון של מתן, רק כדי שתבינו", עדכנה.

זמן קצר לאחר מכן, העלתה כהן, כפי שהבטיחה, תמונה נוסטלגית שלה מהברית של בנה הבכור, כשהייתה אימא צעירה. "מספיק אנושית בשבילכן?" שאלה.

"טוב, אז רק שתעבינו, זאת אני בברית של מתן, שבוע אחרי לידה, עם 33 קילוגרמים מעל המשקל שלי, ואני זוכרת ששום בגד לא עלה עליי, והשמלה שלבשתי לברית היא שמלת היריון שתפרתי בחודש תשיעי", חלקה.

לאחר מכן כהן הוסיפה: "חשוב לי שתראו ותבינו שגם אני מתמודדת עם בעיות משקל, ולא הכל קל ופשוט כמו שזה נראה. במיוחד שאני אחת שלא מתחברת לספורט, וצריכה לשמור על המשקל ללא ספורט קבוע. בכל זאת, אני מצליחה גם בגילי וככל שמתבגרים קשה יותר לשמור על המשקל, בטח ובטח בגיל המעבר", ציינה. לסיום הזכירה טיפ ידוע שלה. "אתן זוכרות מה הסוד שלי? איזון".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר