בן זיני, השף מושיק רוט ומפורסמים רבים מצטרפים לקמפיין הגשמת חלומות.
אחרי שלמה ארצי, רן דנקר, מירי בוהדנה, נטע ברזילי, יהודית רביץ ועוד כוכבים, אמנים נוספים הצטרפו בימים האחרונים לטובת תרומת פריטים ייחודיים, שמכירתם לטובת עזרה וליווי ילדים עם מחלות קשות ובעלי נכות.
טיפקס, אברהם טל ובן זיני הם בין המצטרפים החדשים לקמפיין התרומה לעמותת "שמחה לילד" שהחל השבוע ותופס תאוצה ברשת.
במסגרת הקמפיין, יכול הציבור הרחב לרכוש דפי תסריט מקוריים של "קרובים קרובים" שתרם אפרים סידון, את הכפית המכופפת שהייתה שייכת למייקל ג'קסון שתרם אורי גלר, או להשתתף בוולוג של אושיית הרשת בן זיני. בנוסף, ברשימת הפריטים המגוונת למכירה ניתן למצוא גם תקליטים נדירים חתומים על ידי שלמה ארצי, גלעד כהנא וברי סחרוף, שיעור אישי בחיקויים מטוביה צפיר, אימון כושר פרטי של אברי גלעד, יצירה מקורית שכתב יוני רכטר, בישולים לארוחת שבת של מירי בוהדנה ועוד.
מירי בוהדנה. צילום: גלית ורטהיים
לרכישת הפריטים במסגרת הקמפיין המיוחד הוקם אתר מכירות פומביות ובו ניתן להציע הצעות לקנייתם. הזוכה שייתן את המחיר הגבוה ביותר יזכה בפריטים ששווים הכולל מוערך במאות אלפי שקלים, שייתרמו כולם לעמותה.
עמותת "שמחה לילד" מלווה מדי שנה אלפי ילדים החולים במחלות קשות ומעניקה להם ולבני משפחותיהם ליווי אישי לאורך כל תהליך האשפוז והשיקום בעזרת בניית סביבה חברתית תומכת.
אלי קלרמן, מנכ"ל "שמחה לילד" מוסר בהודעה לתקשורת: "אנחנו שמחים ונרגשים מההיענות של עשרות אמנים ופניות נוספות מדי יום של מפורסמים שרוצים להצטרף לפרויקט. נכון להיום ישנם עדיין 5,000 ילדים בישראל שאין להם מענה במערכת החינוך ורק העלאת הנושא למודעות ציבורית תגרום לשינוי. אני מודה לכל האנשים היקרים שנרתמו להגשים חלומות ולעשות נס חנוכה לילדים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו