החדידים שוב תוקפים: "הלוואי שצה"ל ימחק מהעולם"

אנואר חדיד, אחיהן הצעיר של בלה וג'יג'י ובן זוגה של דואה ליפה, סיפק סדרה של אמירות מעוררות זעם • "אני לא אנטישמי", התעקש חדיד

אנואר וליפה, צילום: Gettyimages

ההסתה ממשיכה: אנואר חדיד ממשיך את ההסתה המתלהמת של משפחתו נגד ישראל,  והולך בעקבות אחיותיו ואביו עם איחול מזעזע במיוחד לחיילי צה"ל.

שורת התכתבויות בוטה שהתנהלה בפרטי בין חדיד (21) לגולשת ישראלית בשנת 2018, נחשפה ופורסמה בתחילת השבוע באתר The Washington Free Beacon.


"אני לא שם ז*ין על הצבא הישראלי, גברת", כתב בין היתר חדיד  לטיילור עמרני,  צעירה ישראלית ששירתה בצה"ל והתכתבה עמו בפרטי.

"זה הדבר האחרון בעולם שאכפת לי ממנו. אני מאחל לכל החיילים להימחק מעל פני כדור הארץ", כתב לה.

עמרני מצידה העלתה בשבוע האחרון סדרת סרטונים לטיקטוק ולאינסטגרם שלה בנושא שצברו במרוכז מאות אלפי צפיות,  בהן חשפה את ההתכתבות הארוכה שהתנהלה בינה לבין חדיד כשהיא מוכיחה את בורותו בכל הקשור לציונות והיסטוריה, ומספרת גם על כל תגובות השנאה שקיבלה כולל גולשים רבים שתקפו אותה בטענות שהמציאה את הכל.

עמרני מספרת בין היתר כי חדיד הטיח בפניה שהוא מבין בציונות יותר ממנה, כשהיא מראה כיצד כתב לה בשפה בוטה שחיים וייצמן, שכזכור היה מראשי הציונות ונשיאה הראשון של מדינת ישראל ומת בשנת 1952, מנהל היום את המדינה. 

עוד הוסיף כי הוא לא שונא ישראלים ויהודים באופן גורף אלא רק ציונים וכי יש לו אפילו לא מעט חברים ישראלים ויהודים. 

כשעמרני שלחה לו תמונה של חדרה המגואל בדם של הלל יפה אריאל ז"ל בת ה-13.5 שנטבחה על ידי מחבל בעודה ישנה במיטתה בקריית ארבע בשנת 2016, חדיד השיב לה בקור רוח כי לפחות  לה היה בית לישון בו.

עמרני החלה לדבריה את ההתכתבות עם חדיד בשנת 2018 אחרי שזה העלה סדרת פוסטים וסטוריז בוטים נגד ישראל מתוך מטרה לנסות לנהל עימו שיח משכיל ולהציג בפניו מידע אמיתי ועובדות מהצד השני.

בתגובה לסרטוני הטיקטוק של עמרני, חדיד העלה לסטורי שלו פוסט שכבר אינו קיים,  בו סיפק כביכול הסבר לקריאה שלו למחוק את חיילי צה"ל מעל פני האדמה.

"מרבית הישראלים יהיו חיילים בשל חובת השירות במדינת ישראל ", כתב בין היתר. "אל תשתמשו במילים שלי כדי ליצור הכללה על כל היהודים לעומת חיילי צה"ל והמעשים הנוראיים שחלק מהם עשו".

חדיד כאמור הוא בן זוגה של הזמרת דואה ליפה, אחיהן של ג'יגי ובלה ובנו של מוחמד, כולם קולות בולטים בהסתה נגד ישראל וצה"ל, וכזכור כולם העלו בשבועות האחרונים עשרות פוסטים וסרטונים ברשתית החברתיות בהם יצאו באופן בוטה ומתלהם נגד ישראל בזמן מבצע "שומר החומות".

עמרני (27) היא אמריקאית, בת לאב ישראלי ואם אמריקאית, עלתה לישראל לפני כמעט עשור, שירתה כמדריכת חי"ר בצבא והיא בעלת תואר ראשון בממשל ודיפלומטיה.

בחשבונות הטיקטוק והאינסטגרם שלה אחריהם עוקבים אלפים, עמרני משמשת למעשה כמפעל הסברה של אישה אחת ומעלה סרטונים המסנגרים על מדינת ישראל ופעילות צה"ל הזוכים לעשרות  אלפי צפיות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר