לחיות בריזורט מפנק כל השנה

פרויקט THE GRAND מביא את בשורת הלייף סטייל למיקום מנצח בשכונת אגמים החדשה בנתניה * מגדל המגורים בן 35 הקומות מציע חוויית מגורים ברמה בינלאומית הכוללת טרקליני דיירים ועסקים ומתחם לייף סטייל ובו בריכה, ספא, חדר כושר ולובי מפואר * רפי בן משה, המנכ"ל ובעלים משותף של חברת דר נופרים: "חשוב לנו להעניק חוויית מגורים המתאימה לדיירים לפי שטח הדירה ולא לפי כמות החדרים"

להמחשה בלבד. צילום: הדמיה: 3DVISION

בשיתוף חברת דר נופרים

נתניה  הפכה במהלך השנים לעיר עם לא מעט מגדלי מגורים יוקרתיים, אך דבר כזה עוד לא היה: THE GRAND - מגדל אקסקלוסיבי יוצא דופן המוקם בימים אלה בשכונת אגמים החדשה. את הבשורה מביאה חברת דר נופרים, שבנתה עד כה עשרות פרויקטים באזור הקריות ובעפולה, בעיצוב מוקפד ובאיכות בלתי מתפשרת.

THE GRAND הוא יריית הפתיחה של החברה באזור השרון, ומדובר בהצהרת כוונות מרשימה: את החללים המשותפים - הלובי והשטחים החיצוניים, וכן את הקומה לדוגמה - עיצב האדריכל אושיר אסבן, המביא עימו ניחוח אירופאי בינלאומי, פורץ דרך וחדשני במונחים של ישראל, כמי שנחשב לאחד מאנשי המקצוע המבוקשים בתחומו. אסבן עיצב בעבר בין היתר את מלון מאייר האוס בתל אביב ובתי מלון בדיסלדורף ובפרנקפורט. העיצוב שלו מאופיין באיכות בלתי מתפשרת, שבאה לביטוי החל משלב הפקת התכנים הפנימיים, דרך תוכניות עבודה מפורטות ועד לפריטי אדריכלות ייחודיים ומגוון חומרים עשיר.

“הרעיון בתכנון THE GRAND היה ליצור תחושה של ריזורט”, מסביר האדריכל, “כך למשל הכניסה למגדל היא לא ישירות מהרחוב, אלא באמצעות שביל גישה מטופח, והלובי מרגיש כמו לובי של בית מלון יותר מאשר של בית מגורים”.

הקומה לדוגמה, אשר תושק בקרוב, כוללת ארבע דירות שכל אחת מהן מעוצבת בסגנון אחר ובעיצובה, כמו גם בעיצוב החללים המשותפים, נעשה שימוש בחומרים טבעיים ובצבעים חמים.

אושיר אסבן:
"הרעיון בתכנון THE GRAND היה ליצור תחושה של ריזורט. כך למשל הכניסה למגדל היא לא ישירות מהרחוב, אלא באמצעות שביל גישה מטופח, והלובי מרגיש כמו לובי של בית מלון יותר מאשר של בית מגורים"

מלבד 35 קומות המגורים מציע המגדל גם מתחם לייף סטייל הכולל בריכה חיצונית בסגנון מלון בוטיק, מתחם ספא, פינות ישיבה מוצלות לצד גינון מטופח, וחדר כושר חדיש ומאובזר. זאת, בנוסף ללובי מפואר בעל חלל בגובה כפול עם ארבע מעליות מהירות, ושני טרקלינים - לדיירים ולעסקים.

חברת -דר נופרים, צילום: (הדמיה): 3DVISION

רפי בן משה, מנכ"ל ובעלים משותף של דר נופרים, מדגיש כי גם המגדל הנוכחי נבנה לאור אחד מקווי היסוד העיקריים של החברה - רגישות לצורכי הלקוחות, החל מהתכנון ועד הפרטים הקטנים ביותר: "אנו חושבים על הדיירים בכל מיקום ובכל פינה בבית - איך להפוך כל מרחב לפונקציונלי עבורם.

למשל, בדירות עם מרפסות גדולות יש כבר הכנה לג'קוזי במרפסת. אנו בונים עבור המשפחה הישראלית שאוהבת לארח, לקיים ארוחות שישי משפחתיות וליהנות מבית שמח המעניק חוויית מגורים שלמה. מרחב המגורים מעניק חווייה הוליסטית מכל הכיוונים, שתהיה נעימה ותייצר איכות חיים לדיירים". 

חברת דר נופרים, צילום: (הדמיה):3DVISION

רפי בן משה:
"אנו חושבים על הדיירים בכל מיקום ובכל פינה בבית, איך להפוך כל מרחב לפונקציונלי עבורם. אנו בונים למשפחה הישראלית שאוהבת לארח, לקיים ארוחות שישי ביחד וליהנות מבית שמח המעניק חוויית מגורים שלמה"

תמהיל הדירות עד הקומה ה־16 במגדל מגוון, עם מפרט ברמה גבוהה, עושר של מותגים וספקים ומרפסות גדולות ביחס למקובל - החל מ־20 מ"ר. בדירות המיני פנטהאוז, בקומות 28-17, חלק מהמרפסות מגיעות עד 41 מ"ר.

קולקציית Infinity

גולת הכותרת של הפרויקט היא קולקציית ה־Infinity - דירות הממוקמות בקומות 29 ומעלה, גדולות במיוחד, ובהן מרפסות ענק הצופות לנוף עוצר נשימה מכל כיוון. דירות החזית פונות אל הים ומאפשרות תצפית עד האופק (במיוחד למי שאוהב שקיעות מדהימות) והתחושה היא של וילה מרחפת בשחקים. כאן גם נמצא מפרט פרימיום, ממש State of the art , שלא נופל ברמתו מהפרויקטים היוקרתיים ביותר על קו החוף בישראל.

THE GRAND, צילום: (הדמיה): 3DVISION

הבונוס במגדל THE GRAND, מלבד איכויות העיצוב, התכנון והבנייה יוצאות הדופן, הוא המיקום - בכניסה לשכונת אגמים החדשה בנתניה, במרחק דקות מהיציאה לכביש החוף, מתחנת הרכבת ספיר, מהאצטדיון העירוני, ממתחם הסינמה סיטי השוקק ומקניון עיר ימים. הנגישות הגבוהה שממנה נהנים תושבי האזור מתאפשרת גם הודות לנתיב תחבורה ציבורית המקיף את השכונה, הכולל קווי אוטובוסים ומוניות עירוניים ובין־עירוניים.

אגמים החדשה ממוקמת בדרום מערב העיר ומקור שמה הוא אגם החורף שבו היא גובלת. השכונה מהווה מוקד משיכה למשפחות צעירות, למשפרי דיור ולמשקיעי נדל"ן והיא אחת מן המבוקשות בנתניה.

המוסדות הקהילתיים והציבוריים באגמים החדשה כבר מוכנים ועומדים על תילם: אשכול גנים, בית ספר יסודי, בית כנסת, מתחמי מסחר, פארקים, מגרשי ספורט ומתקני שעשועים. הכל חדש ורק ממתין לדיירים שיאכלסו את השכונה. בנוסף, בסמיכות למגדל נבנה כעת מתחם העסקים תדהר לגון, המשלב בתי קפה, מסחר איכותי.

בסמוך לפרויקט יהנו הדיירים גם מפארק ציבורי רחב ידיים הכולל מדשאות, מתקני משחקים ומגרש החלקה. במרחק דקות נסיעה ספורות אפשר ליהנות מבילוי בחוף פולג - מחופי הים המרהיבים של העיר - מטיול נעים בשמורת האירוסים היפהפייה, או לערוך פיקניק משפחתי בפארק אגם החורף המהווה מוקד משיכה למבקרים רבים.

הלקוחות הם משפחה

דר נופרים היא חברת ייזום ובנייה משפחתית, בבעלות רפי בן משה ודליה דקל, שהוקמה לפני כשלושה עשורים. היא בנתה כבר עשרות פרויקטים בעפולה ובקריות, אלפי דירות בבנייה רוויה, מגדלי יוקרה, מתחמי בוטיק וצמודי קרקע, המאופיינים בתכנון לא שגרתי החורג מנוף הנדל"ן המקומי. הפרויקטים של דר נופרים ידועים באיכות יוצאת הדופן שלהם, בתכנון סביבתי מוקפד וברמת גימור גבוהה.

בימים אלה בונה החברה מאות יחידות, ועוד אלפי יחידות בתכנון. באזורי הפעילות שלה צברה דר נופרים מוניטין גבוה, עם לקוחות מרוצים רבים שחלקם נודדים איתה מפרויקט לפרויקט. THE GRAND בנתניה הוא, כאמור, סנונית ראשונה של התרחבות החברה אל עבר אזור השרון והמרכז.

המחויבות של דר נופרים לשביעות רצון לקוחותיה היא הערך המוביל והמרכזי בחברה מאז הקמתה ועד היום. השירות רחב ומקיף עד הפרטים הקטנים והוא זה שהופך את חוויית הקנייה והמגורים בכל אחד מהפרויקטים המוצעים לנעימה ושלמה, גם שנים רבות אחרי האכלוס.

"אנו רואים בלקוחות שלנו חלק מהמשפחה, ותעיד על כך העובדה שחלק גדול מאוד הם לקוחות חוזרים אשר קונים דירה שנייה ושלישית ומביאים בני משפחה, זה דבר מהותי וגדול שקורה בכל פרויקט שנפתח ומרגש כל פעם מחדש", אומר בן משה, "אנו פועלים להמציא את עצמנו מחדש בכל פרויקט ולצאת מהקופסה. כשאתה גם היזם וגם הקבלן יש לך שליטה על המוצר הסופי ואתה יכול להפתיע.

“THE GRAND מהווה בניין אייקוני בתכנון שלו. היה חשוב לנו לדבר בשפה שהיא מרחב מגורים, לספק דירות ענקיות לפי גודל ושטח ולא לפי מספר חדרים - בהתאם לרצון ולצרכים של הלקוח, בין אם זה לזוג מבוגר, תושבי חוץ או למשפחה צעירה - שיעניקו איכות חיים לצד מפרט עשיר. אנו שמחים על ההזדמנות שיש לנו להביא את העקרונות ואת הקווים המנחים של דר נופרים לאזורים חדשים בישראל. צמחנו בעשר אצבעות והקמנו חברה משגשגת שבנתה פרויקטים מרשימים ואנו גאים על הזכות להיות חלק מפיתוח נתניה".

לאתר 

https://www.thegrand.co.il/

איור, צילום: קוד חברת דר נופרים

בשיתוף חברת דר נופרים

כדאי להכיר