רם אדרת מציעה: מבצעי הפריסייל המשתלמים בישראל

למרות המלחמה שוק רוכשי הדירות החדשות משגשג, בזכות פתרונות יצירתיים של היזמים, בסיוע הבנקים ויועצי המימון * קבוצת רם אדרת מציעה מספר פרויקטים מבטיחים עם מסלול משתלם במיוחד, המסייע לצעירים ולמשפחות לקנות דירות באזורים אטרקטיביים ובתנאים אידיאליים

MY ADERET בכרמי גת. צילום: (הדמיה): סנפשוט

בשיתוף קבוצת רם אדרת

על הנייר, המלחמה בעזה והריבית הגבוהה היו אמורות לגרום לפגיעה בשוק רוכשי הדירות. אלא שבפועל, בזכות מספר פתרונות יצירתיים מצד הבנקים ויועצי המימון, היקף המכירות של דירות חדשות רושם שיאים חדשים בחודשים האחרונים.

טלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת, מזכירה כי החל מאפריל 2022 העלה בנק ישראל את הריבית במשק בהדרגה, וכתוצאה מכך המשכנתאות התייקרו באופן משמעותי וגרמו להאטה בביקוש לדירות חדשות. "בשל כך", היא אומרת, "חברות שעמדו לקראת יציאה לפרויקטים חדשים נאלצו למצוא פתרונות יצירתיים, וכך נולדו מבצעי המימון, אשר מבוססים על תשלום הון עצמי נמוך בעת העסקה וקבלת הלוואה מהבנק עד למועד האכלוס. את הריבית על ההלוואה משלמת החברה היזמית.

דירת גן עם בריכה בפרויקט אדרת ירושלים, צילום: (הדמיה): סנפשוט

במילים אחרות, מבצעי המימון מתבססים על כך שהיזם מעניק הטבה כספית משמעותית לרוכשים, וזו מאפשרת להם לקנות דירה גם כאשר יש להם הון עצמי נמוך יחסית, במחיר עכשווי וללא תשלום משכנתה - עד לקבלת הדירה. מדובר במבצעי מימון משתלמים במיוחד עבור זוגות צעירים, שמעדיפים לרכוש דירה במסגרת זו, במקום להמתין לזכייה בהגרלות במסגרת המחיר למשתכן. קבוצת רם אדרת, מקבוצות ההנדסה והבנייה הוותיקות והיציבות במשק וזוכת פרס המצוינות בבנייה, מחזיקה כיום בכ-4500 יחידות דיור בתהליכי תכנון, שיווק וביצוע.

עשר דקות מתל אביב

אחד הפרויקטים המשתלמים ביותר שמציעה רם אדרת לרכישת דירה חדשה במרכז הארץ הוא "אדרת ברובע הבינלאומי" בלוד, ניר צבי. הרובע הבינלאומי יכלול עם השלמתו כ־11,350 יחידות דיור ועתיד להיות ממש "עיר חדשה", שתכלול את כל השירותים לתושבים כמו מוסדות חינוך ומבני ציבור, פארקים, שטחי תעשייה ומסחר. גם הגישה לרובע וממנו תהיה נוחה ונגישה בזכות תחנת רכבת הממוקמת במרחק הליכה ממנו, ומרוחקת תחנה אחת בלבד מתחנת ההגנה בתל אביב.

אדרת ברובע הבינלאומי לוד, ניר צבי, צילום: (הדמיה): 3DIVISION

נכון לעכשיו מכיל הרובע 400 יחידות דיור ודירות של 6-3 חדרים, ביניהם דירות גן ופנטהאוזים, במחיר התחלתי של 2,100,000 שקלים (לדירות שלושה חדרים). בזכות מבצע המימון, ההון הראשוני הנדרש לרכישת דירה בפרויקט הוא 15 אחוז בלבד ממחירה, כלומר סכום של החל מ-315 אלף שקלים. "ככל שהפרויקט יתקדם והביקוש יעלה", אומרת שרון, "מבצעי המימון ילכו וייעלמו מהשוק, והמחירים יאמירו".

פרויקט מעניין נוסף הוא "אדרת ירושלים", שנבנה בשכונת גבעת המטוס בעיר הבירה ויכלול 2561 דירות. גם פרויקט זה יכיל שטחי מסחר, פארקים, מוסדות חינוך ובריאות ומרכזים קהילתיים. "אדרת ירושלים" כולל 342 יחידות דיור של 6-3 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. כיום ניתן לרכוש דירות עם הון התחלתי בשיעור של 15 אחוז ממחיר הדירה, כלומר 450 אלף שקלים בלבד (לדירות שלושה חדרים), אשר אכלוסן צפוי בעוד כשלוש שנים וחצי.

בין הפארק לקאנטרי

גם שכונת "כרמי גת" אשר ממוקמת בקריית גת מציעה פארקים, מרכזי קניות, תרבות ופנאי ושלל מוסדות אחרים, ביניהם מגרשי ספורט וקאנטרי קלאב. זהו השלב השני בפרויקט "My Aderet" שמשווקת קבוצת רם אדרת, ורוכשי הדירות בשלב הראשון נהנו בשלב הרכישה המוקדמת מעליית ערך הנכס ב-22 אחוזים בתקופה של שנתיים. הרכישה המוקדמת לשלב השני של הפרויקט מציעה דירות במגוון גדלים, המיועדות לאכלוס בעוד כ־18 חודשים, עם הון התחלתי של 15 אחוז ממחיר הדירה, כלומר 278 אלף שקלים לדירת שלושה חדרים.

טלי שרון סמנכלית שיווק ומכירות בקבוצת רם אדרת, צילום: דרור סיתהכל

טלי שרון: חברות שעמדו לקראת יציאה לפרויקטים חדשים נאלצו למצוא פתרונות יצירתיים, וכך נולדו מבצעי המימון, אשר מבוססים על תשלום הון עצמי נמוך בעת העסקה וקבלת הלוואה מהבנק עד למועד האכלוס

פרויקט רמת אדרת באריאל של קבוצת רם אדרת, צילום: (הדמיה ): אול אין

פרויקט "רמת אדרת באריאל" כולל 15 בנייני בוטיק מעוצבים בני 8-4 קומות, הממוקמים בכניסה לעיר בסמוך למתחמי קניות, מוסדות חינוך, היכל התרבות העירוני ואוניברסיטת אריאל. בפרויקט מוצעות דירות חמישה חדרים, גן ופנטהאוזים במחיר התחלתי של 2,480,000 שקל לדירת חמישה חדרים מיוחדת, כאשר מבצע המימון מאפשר תשלום התחלתי של 372 אלף שקל בלבד, המהווים 15 אחוז ממחיר הדירה.

חפשו #רםאדרת ברשתות החברתיות

בשיתוף קבוצת רם אדרת

כדאי להכיר