RESORT LIVING לחיות בתוך חופשת יוקרה

הקונספט שהולך ותופס תאוצה בכל העולם מגיע גם אלינו * קבוצת אורנים מציעה חוויית מגורים בריזורט פרטי המשלב את כל הפינוקים, עם סביבה עסקית בוטיקית, מועדון עסקים והתמקדות בחיים הטובים * פרויקט  SEA  ONE  PRIVATE  CLUB, בקו הראשון לים בראשל"צ, מציג את קונספט המגורים החדשני לראשונה בישראל ומציע את החיים הטובים באמת - למי שמוכן להשקיע בעצמו

פרויקט SEA ONE PRIVATE CLUB. צילום: (הדמיה): 3DIVISION

בשיתוף קבוצת אורנים

כשמדברים על סגנון חיים שטרם נראה כמותו בישראל, מדברים על Resort Living - קונספט המגורים שמציע שירותים ומאפיינים המותאמים לדרישות הדיירים ולחוויית אירוח נדירה עבור אורחים במקום. הפרויקט שבנוי סביב הקונספט האולטרה-יוקרתי שמגיע כעת גם אלינו הוא SEA ONE PRIVATE CLUB, מתחם המגורים החדשני על קו החוף המרהיב של ראשון לציון, בטיילת המחברת את העיר עם תל אביב ועם בת ים.

הפרויקט מציע את החיים הטובים באמת - שחיית בוקר בבריכה, פגישה עסקית בצהריים וארוחה משפחתית במסעדה בערב. אלא שבעוד שמגדלי יוקרה אחרים מסתפקים בבריכה או בחדר כושר, SEA ONE PRIVATE CLUB מציג חיים כמו בריזורט יוקרתי על חוף הים, עם כל השירותים המפנקים ביותר, כולל אירועי תרבות וסדנאות, שתי בריכות - האחת צופה אל הים והשנייה מקורה - ג'קוזי וסאונה, סטודיו לפילאטיס מכשירים ויוגה, קולנוע פרטי, בר חיצוני ובר פנימי ואפילו טרקלין עסקים ומתחמי עבודה. גם אוהבי האמנות ימצאו פה את הפינה שלהם, עם תערוכות מתחלפות בגלרייה של הפרויקט, שעליהן אחראי אוצר האמנות של הריזורט.

כל הדירות מעוצבות בסטנדרט שבעה כוכבים, צילום: ערן תורג’מן

החיים ב־SEA ONE מאפשרים לדיירים נוחות מרבית והתמקדות בטוב שבחיים, בסדנאות WELLNESS, ברגעי הקסם של השקיעה מתוך הבריכה, או בטיפול בספא. רק דמיינו חופשה מתמשכת במהלך היום, שבסופה אתם חוזרים לבית שהוא רק שלכם.

שדרוג בכל רגע ובכל פרט

מרכיב משמעותי בפרויקט הוא יותר מעשרים סוויטות ברמת בית מלון יוקרתי, המיועדות לבני משפחה ולחברים שרוצים להתארח בפרויקט לתקופות קצרות או ארוכות. מעבר לכך, הריזורט כולל אולמות לאירועים פרטיים, משפחתיים או עסקיים והמוזמנים יכולים להישאר וללון בסוויטות אירוח.

SEA ONE PRIVATE CLUB מציע חוויית מגורים הכוללת גם חברות במועדון יוקרתי ופרטי, שהחברים בו נהנים מתוכן אקסקלוסיבי בתחומי תרבות, קולנוע, ספורט, עסקים, אמנות ועוד. תכני המועדון כוללים הרצאות וסדנאות במשך כל ימות השבוע, וחברי המועדון לא מפסיקים להרחיב אופקים, לשדרג את עצמם ולטרוף את העולם.

החיים ב־SEA ONE הם הרבה מעבר למה שדמיינתם. כל הדירות מעוצבות ומאובזרות בסטנדרט שבעה כוכבים והדיירים נהנים משירותי תחזוקה, נקיון ואבטחה מסביב לשעון, שירותי קונסיירז', כביסה והסעות ואפילו ביקורת ומעקב רפואי במתחם ה־WELLNESS והספא של הריזורט.

תכנים וחוויות לחברי מועדון הדיירים האקסלוסיבי, צילום: גבע טלמור

במרכז העניינים

שירה אורן נחמיאס, משנה למנכ"ל קבוצת אורנים, יזמית SEA ONE PRIVATE CLUB, מספרת כי "בעלי וילות באים ל־SEA ONE כדי ליהנות מאיכות החיים של דירה פרטית בקו ראשון לים, קרוב לתל אביב ולירושלים ו־15 דקות מנתב"ג, ועם כל המתקנים והשירותים של ריזורט יוקרתי, עם האקסקלוסיביות של מועדון פרטי".

קומת הקרקע של הפרויקט כוללת שפע של מסעדות ובתי קפה המשתלבים עם הטיילת כמו גם סופרמרקט וחנויות – הכל מתחת לבית ועם ירידה ישירות לים מהפרויקט.

המגורים בפרויקט מיועדים לבני 60 פלוס לשימושם האישי. מחירי הדירות בפרויקט מתחילים מ-3 מיליון שקלים ובמסלולי מימון המותאמים אישית ללקוח. דמי החברות החודשיים כוללים שימוש בכל השירותים והמתקנים של הריזורט והחברים נהנים מכלל התכנים והחוויות של המועדון האקסקלוסיבי והינם החל מ-9,000 שקלים לחודש.

הרכישה עצמה פטורה מדמי רכישה וממס שבח ובתום השימוש של הדייר בדירה (בהתראה של 3 חודשים) מוחזר לדייר מלוא עלות הדירה בתוספת הצמדה למדד יוקר המחיה.

SEA ONE PRIVATE CLUB מוקם על-ידי קבוצת אורנים שהקימה את פרויקט מגורי היוקרה ומלון הרויאל ביץ’ תל-אביב והינה חלוצת הפרויקטים היוקרתיים על קו החוף של תל-אביב והרצליה עם מוניטין של למעלה מ-45 שנים בתחום הנדל”ן.

אם גם אתם מוכנים לחוויית מגורים של ריזורט מסביב לשעון, ולהרים כוסית מול השקיעה עם החברים והמשפחה.

פרטים נוספים באתר לחצו כאן >>

או בטלפון 5651*.

בשיתוף קבוצת אורנים

כדאי להכיר